اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان خبر داد

آغاز نام‌نویسی سیزدهمین مرحله المپیاد مهارت از 15 فروردین

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان گفت: نام‌نویسی از متقاضیان سیزدهمین مرحله المپیاد ملی مهارت از 15 فروردین سال آینده آغاز می‌شود.

آغاز نام‌نویسی سیزدهمین مرحله المپیاد مهارت از 15 فروردین

یدالله جماعتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نام‌نویسی از متقاضیان سیزدهمین مرحله المپیاد ملی مهارت از 15 فروردین سال 1391 در 26 رشته آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه متولدین 11 دی ماه 1369 به بعد می‌توانند در این المپیاد نام‌نویسی کنند، افزود: متولدین 11 دی ماه 1366 نیز در رشته‌های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک مجاز به ثبت‌نام هستند.

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی سیزدهمین المپیاد ملی مهارت در اردیبهشت ماه 91 برگزار می‌شود، افزود‌: مرحله استانی این مسابقات در هفته آخر تیر ماه سال 91 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری راه می‌یابند، خاطرنشان کرد: برگزیدگان کشوری نیز به مرحله بین‌المللی این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.

جماعتی کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان‌، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارت، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه را از اهداف برگزاری المپیاد ملی مهارت عنوان کرد.

وی یادآور شد: ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی و‌ ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد محسوب می‌شود.

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان شناسایی کمبودهای آموزشی مهارت، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور، ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت و فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان کشور را از اهداف برگزاری این المپیاد است.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی از متقاضیان به مدت یک ماه از تاریخ آغاز ثبت‌نام ادامه دارد، افزود: علاقمندان می‌توانند به مراکز آموزشی و یا اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول