اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال مس:

مس تیم بزرگ و قدرتمندی است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: امیدوارم با نتیجه‌گیری در دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان علاوه بر خوشحال کردن هواداران به همه ثابت کنیم، مس تیم بزرگ و قدرتمند است.

مس تیم بزرگ و قدرتمندی است

فرهاد سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان پیروزی مس مقابل داماش گیلان را به همه ‌مردم استان کرمان تبریک گفت و اظهار داشت: از ابتدای فصل و با توجه نتایج تیم‌ فشارهای زیادی را تحمل کردیم، البته همه دیدند مس در برابر سپاهان، نفت و تراکتور مستحق شکست نبود.

وی افزود: با این همه اتفاقات بازیکنان تیم مصمم بودند تا تحت هر شرایطی روند نتایج تیم را تغییر دهند و این مسئله از دیدار برابر فولاد در اهواز کلید زده شد و با پیروزی خانگی مقابل داماش نیز تداوم یافت‌ و تیم از دو دیدار اخیرش شش امتیاز ممکن را کسب کرده است.

سالاری با اشاره به وضعیت خط دفاعی تیم گفت: در ابتدای فصل بنا به دلایل مختلفی دو نفر از مدافعان ثابت تیم را از دست دادیم، اما با این توجه باز هم نفرات جایگزین به بهترین شکل ممکن توانستند‌ تا وظایف محوله را انجام دهند و این مسئله به معنی وجود نفرات جایگزین آماده در تیم است.

مدافع مس در مورد بازی برابر داماش و تعویض در این مسابقه گفت: داماش تیم خوبی بود البته ما فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم، اما باز هم کسب نتیجه و سه امتیاز در این دیدار اهمیت زیادی برای ما داشت، زیرا باید این سه امتیاز را در کرمان می‌گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد تعویض باید به این نکته اشاره کنم که خستگی و فشار زیاد مسابقات دلیل اصلی این تغییر بود.

سالاری در مورد دیدار برابر آلومینیوم گفت: بازی حساسیت خاصی دارد با کسب سه امتیاز این دیدار قطعا مس جایگاه بهتری را در جدول کسب می‌کند و با خیال آسوده‌تری راهی تعطیلات می‌شود، امیدوارم، بتوانیم با توجه به گرما و رطوبت زیاد هوا از این دیدار با دست پر برگردیم.

وی با قدردانی از حمایت‌های هواداران و علاقه‌مندا‌ن مس طی چند هفته گذشته ابراز داشت: امیدوارم با نتیجه‌گیری در این دیدار علاوه بر خوشحال کردن این عزیزان به همه ثابت کنیم مس تیم بزرگ و قدرتمند است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول