اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تسلیت مدیر باشگاه تراکتورسازی به بازماندگان زلزله

یک دقیقه سکوت در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله اخیر، پیشنهاد داد مسابقات هفته پنجم لیگ در کل کشور برای اعلام همدردی با زلزله‌زدگان با سکوت و قرائت فاتحه برگزار شود.

یک دقیقه سکوت در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز، محمدحسین جعفری در پی درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله اخیر ضمن اظهار همدردی، از خداوند متعال علو درجات درگذشتگان، صبر جزیل برای بازماندگان و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت کرد.

وی افزود: باشگاه تراکتورسازی به عنوان یک باشگاه بومی در شمال‌غرب خود را نسبت به هم استانی‌هایی که در این زلزله آسیب دیده‌اند مسئول می‌داند و از این رو تصمیم دارد در دوران بازسازی آن مناطق از حداکثر ظرفیت خود برای کمک به آسیب‌دیدگان استفاده کند.

جعفری تصریح کرد: در این زمینه باشگاه در حال برنامه‌ریزی دیدارهای خیرخواهانه، کمک‌های نقدی و حضور در مناطق آسیب‌دیده در زمان‌های مناسب بوده تا بتواند نقش فرهنگی ورزشی خود را ایفا کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز پیشنهاد کرد، مسابقات هفته پنجم لیگ در کل کشور برای اعلام همدردی با زلزله‌زدگان با سکوت و قرائت فاتحه برگزار شود.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول