اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز:

تونی دیکتاتور نیست/ مس کرمان در تبریز شانسی ندارد

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه تونی دیکتاتور نیست، گفت: تیم مس کرمان در تبریز مقابل تراکتورسازی شانسی برای کسب امتیاز ندارد.

تونی دیکتاتور نیست/ مس کرمان در تبریز شانسی ندارد

فرزاد حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، در مورد بازی قبلی تیمش در تهران مقابل پیکان اظهار کرد: در نیمه نخست پیکان موقعیت داشت و ما فرصتی نداشتیم، اما در نیمه دوم تراکتورسازی متحول شده و بارها موقعیت برای زدن گل به دست آوردیم که از شانس بد ما روز خوب دروازه‌بان حریف بود.

وی در مورد دو نتیجه مساوی تیمش افزود: به نظر من نتایج تراکتورسازی غیرمتعارف نیست، اولیویرا نخستین حضورش در ایران است و تیم تراکتورسازی نیز تنها دو بازی انجام داده و باید بعد از هفته پنجم بازی‌های تراکتور را دید.

بازیکن سابق سپاهان اصفهان با اشاره به تمرینات متفاوت تونی تصریح کرد: من در تیم‌های مختلف با تمرینات زیادی آشنا شده‌ام، اما تمرینات و تاکتیک‌های تونی کاملاً متفاوت است.

حاتمی با عنوان کردن اینکه تونی دیکتاتور نیست، به صورت غیرمستقیم از مربی قبلی تراکتورسازی انتقاد و تاکید کرد: تونی با بازیکنان تیم دوست شده و به هیچ عنوان خصوصیات دیکتاتوری در وی وجود نداشته و من امیدوارم که امسال با این مربی سال خوبی را داشته باشیم.

مس کرمان در تبریز شانسی ندارد

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز در مورد بازی تیمش مقابل مس کرمان گفت: ما در این دیدار به پشتوانه تماشاگران تیم به سه امتیاز این بازی چشم داشته و مس کرمان در مقابل تراکتورسازی برای کسب حتی یک امتیاز نیز شانسی ندارد.

وی دلیل عدم حضورش در ترکیب اصلی تیم را مصدومیت ناشی در فصل گذشته عنوان و خاطرنشان کرد: 10 روز به دلیل فیزیوتراپی در تمرینات تیم حضور نداشتم و در دو بازی تنها 20 دقیقه در ترکیب قرار گرفتم، اما به یاری خدا در بازی‌های آتی جبران خواهم کرد و سعی خواهم کرد همانند فصل گذشته بازیکن موثری برای تراکتورسازی باشم.

حاتمی در نیم فصل گذشته به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست و در 1213 دقیقه‌ای که در ترکیب تراکتورسازی حضور داشت پنج گل برای تیمش به ثمر رساند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول