اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 و 19شهریور

همایش استانی میررضی‌ ‌آرتیمانی در تویسرکان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان از برگزاری همایش استانی میررضی‌ ‌آرتیمانی در روزهای 18 و 19 شهریور سال جاری در شهرستان تویسرکان خبر داد.

همایش استانی میررضی‌ ‌آرتیمانی در تویسرکان برگزار می‌شود

به گزارش فارس از تویسرکان، حسن رضانیا صبح امروز در جلسه هماهنگی همایش میررضی‌ ‌آرتیمانی در دفتر فرمانداری شهرستان اظهار داشت: معرفی و شناساندن شخصیت مشاهیر و بزرگان حوزه‌های مختلف یکی از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی ترسیم شده و کاری تویسرکان است.

وی همایش‌ میررضی‌ آرتیمانی را بستری مناسب برای شناساندن شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی خواند و بیان داشت: نشر فرهنگ، قدمت و تاریخ پرافتخار این دیار در عرصه استانی و فرا استانی و جذب توریسم و گردشگران ادبی بخش کوچکی از رهاورد اجرای این مهم به شمار می‌‌رود.

فرماندار تویسرکان افزود: هدف تعریف شده این همایش بررسی وضعیت اجتماعی و سیاسی ادبیات و شعر در عصر میررضی و شناخت جامعه هدف از ابعاد شخصیتی شاعر قرن هفتم هجری و تبیین عرفان و تحلیل جایگاه وی در دوران خود و تاثیر آن در عصر حاضر است.

وی با تأکید بر اینکه نباید از نقش و اثرگذاری رسانه‌ها در همایش غافل بود، تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان زبان ارتباطی و مرجع اطلاع‌رسانی کاربردی‌ترین ابزار در دستیابی و تحقق اهداف همایش در گستره وسیع محسوب می‌شوند.

رضانیا در پایان سخنانش زمان برگزاری همایش میررضی‌ ‌آرتیمانی را روزهای 18 و 19 شهریور سال جاری اعلام کرد و گفت: همایش در روز 18 شهریور در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان و روز 19 شهریور در آرامگاه میررضی‌ ‌آرتیمانی در دو نشست تخصصی و عمومی اجرا خواهد شد.

 انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول