اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پذیرش 80 مقاله خارجی

همایش بین‌المللی مدل‌های بهینه‌سازی در مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی دانشگاه شمال از آغاز همایش بین‌المللی مدل‌های غیرخطی و بهینه‌سازی با پذیرش 80 مقاله خارجی در این دانشگاه خبر داد.

همایش بین‌المللی مدل‌های بهینه‌سازی در مازندران آغاز شد

محمدرضا فدوی‌امیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه این همایش به مدت دو روز در دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود، بیان داشت: دانشگاه شمال سه‌شنبه و چهارشنبه میزبان اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه نخستین فراخوان این همایش در بهمن سال گذشته به تمام دانشگاه‌های دولتی کشور ارسال شده، یادآور شد: دومین فراخوان در اردیبهشت امسال به دانشگاه‌های غیرانتفاعی، آزاد و دولتی ارائه شد.

فدوی‌امیری با اعلام اینکه 400 عنوان مقاله برای این همایش دو روزه پذیرفته شده، عنوان کرد: مقالاتی از کشورهای چین و ایتالیا به این همایش ارسال شده است.

به گفته وی، 80 عنوان مقاله در این همایش توسط اساتید خارجی به دبیرخانه ارائه شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در مراسم افتتاحیه این همایش رئیس دانشگاه شمال، مدیرکل صدا و سیمای مازندران و پژوهشگر نمونه کشوری سخنرانی می‌کنند، گفت: پس از آن همزمان در شش سالن مجزا، گروه‌های علمی به ارائه مقالات می‌پردازند.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی مدل‌های غیرخطی و بهینه‌سازی در ادامه خاطرنشان کرد: 220 عنوان مقاله در دو روز همایش ارائه می‌شود.

فدوی‌امیری با اشاره به اینکه خلاصه مقالات این همایش چاپ و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد، اظهار داشت: کتاب مجموعه مقالات این همایش نیز چاپ می‌شود.

وی با بیان اینکه مدل‌های خطی و غیرخطی همواره در زندگی انسان وجود دارند، تصریح کرد: مدل‌های غیرخطی زندگی انسان آنهایی هستند که دارای فرمول‌های مشخصی نیستند و با قاعده کلی حل نمی‌شوند.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی مدل‌های غیرخطی و بهینه‌سازی متذکر شد: فرمول‌های خطی نیز فرموله هستند و با ساختار مدونی قابل حل هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه انسان همواره در زندگی خود از رفتارهای خطی و غیرخطی خود به دنبال بهینه‌سازی است، یادآور شد: این مدل‌ها همواره در تمامی رشته‌ها وجود دارد و این موجب شده تا این همایش در تمام رشته‌ها قابل ارائه مقاله و اندیشیدن باشد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول