اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلیل‌آباد:

ملت ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد گفت: ملت ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و تحریم‌ها نیز سبب پیشرفت کشور شده است.

ملت ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، محمد اسماعیل‌نیا صبح امروز در نیز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از فاز اول مجتمع گلخانه‌ای در بخش کندر، اظهار کرد: ما ملتی هستیم که تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و تحریم‌ها سبب شده است ایران اسلامی در بسیاری از مسائل پیشرفت کند.

اسماعیل‌نیا افزود: در زمینه حوزه‌های نفتی قطعاً موفق بودیم و دشمنان ما فکر کردند اگر از ما نفت را خریداری نکنند ما فلج می‌شویم، ولی در عمل دیدند که هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و حتی مسئولان و ملت ایران سربلندتر از گذشته حرکت کردند و در زمینه‌های مختلف به تکنولوژی‌های جدید دست پیدا کردیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد افزود: دشمنان ایران دنبال ذلت مردم ایران هستند، در صورتی که این فکر را به گور خواهند برد.

وی همدلی و  وحدت بر محور ولایت را عامل موفقیت و پیشرفت جامعه اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با لبیک به ندای رهبر  فرزانه به جهانیان و خصوصاً  دشمنان  و در راس آنها آمریکای جنایتکار ثابت کردند که پا به پای مسئولان نظام و تا آخرین لحظه عمرشان مدافع نظام و مظلومان جهان خواهند بود.

اسماعیل‌نیا گفت: اتحاد و یکدلی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پشتوانه نظام و انقلاب است و سبب خنثی شدن ترفندهای استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر ،بردسکن و خلیل‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه دوست و برادر ماست و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در این کشور سودی برای آنان در برندارد.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری فاز نخست مجتمع گلخانه‌ای در بخش کندر شهرستان خلیل‌آباد، گفت: به منظور تکمیل این پروژه 10 میلیارد ریال تسهیلات نیاز است که امیدواریم بزودی و با کمک‌های دولتی و تسهیلات در نظر گرفته شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ کشاورزی در شهرستان خلیل‌آباد باشیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول