اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال:

رقبای ایران در جام جهانی فوتسال زیاد شده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: رقابت در جام جهانی با هیچ تیمی آسان نیست و نباید تصور کنیم که تنها اسپانیا رقیب اصلی ما برای صعود است چرا که همه تیم‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

رقبای ایران در جام جهانی فوتسال زیاد شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری درباره دعوت از محمود لطفی بازیکن تیمش به اردوی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: محمود لطفی همیشه یکی از ارکان تیم ما به شمار می‌رود. او سابقه کاپیتانی تیم ملی ایران در مسابقات گرندپریکس (جام جهانی کوچک برزیل) را در کارنامه دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک شایانی کند.

وی افزود: در کنار لطفی، بازیکنانی چون مرتضی عظیمایی و ایمان احمدی نیز توانایی بالایی دارند و به اعتقاد من حق آنها نیز حضور در اردوی تیم ملی بود. با این حال به نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال احترام می‌گذارم.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری ادامه داد: طه مرتضوی یکی از بازیکنان کلیدی تیم ما، قبل از دیدار با میثاق تهران در جریان تمرین مصدوم شد و هنوز نتوانسته به شرایط ایده آل خود برگردد. اطمینان دارم وی یکی از شانس‌های اصلی حضور در اردوهای بعدی تیم ملی است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد گروه‌بندی رقابت‌های جام جهانی گفت: رقابت در جام جهانی با هیچ تیمی آسان نیست و نباید تصور کنیم که تنها اسپانیا رقیب اصلی ما برای صعود است چرا که همه تیم‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

وی تصریح کرد: با درایتی که از کادر فنی تیم ملی و شخص علی صانعی سراغ دارم، نسبت به عملکرد تیم ملی در جام جهانی تایلند بسیار خوشبین هستم هر چند معتقدم کار بسیار سختی را در پیش‌رو داریم.

نجاریان در پایان در مورد وضعیت راه ساری در فصل جاری نیز متذکر شد: ما تا به اینجای کار به یک پیروزی رسیده‌ایم و مقابل سه تیم مدعی نیز با کمترین اختلاف شکست‌های سرافرازانه‌ای خورده ایم. تمرینات تیم به صورت منظم زیر نظر حیدریان برگزار می‌شود. من به هواداران‌مان قول می‌دهم که اتفاقات فصل گذشته به هیچ وجه در فصل جاری تکرار نخواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول