اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چند منطقه مشهد صورت می‌گیرد

اجرای طرح بسیج اطلاع‌رسانی برای بیماری سل

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شماره 2 مشهد گفت: طرح بسیج اطلاع‌رسانی به صورت خانه به خانه در منطقه همت‌آباد برای بیماری سل انجام می‌شود.

اجرای طرح بسیج اطلاع‌رسانی برای بیماری سل

علی اصغر محمودی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: طرح بسیج اطلاع‌رسانی به صورت خانه به خانه در منطقه همت‌آباد برای بیماری سل انجام می‌شود و در صورت وجود مشکلات جدی در زمینه این بیماری در افراد می‌توانند برای دریافت خدمات بیشتر به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

وی کارهای آموزشی در راس برنامه‌های بهداشتی و درمانی مرکز بهداشت‌ها دانست و تصریح کرد: تمام اقدامات برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف مانند دیابت، فشار خون و مراقبت‌های دوران بارداری و آموزش‌های لازم در این زمینه در این مرکز بهداشت انجام می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شماره 2 مشهد ادامه داد: همچنین هزار و 500 نفر رابط سلامت داریم که هر کدام در حدود 50 نفر را زیر پوشش خود قرار می‌دهند.

محمودی در ارتباط با اثرات رابطان سلامت افزود: این افراد آموزش‌های لازم در زمینه بیماری‌های مختلف  را دریافت می‌کنند و آموزش‌های خود را به افراد زیر پوشش خود انتقال می‌دهند و پیگیری های امور مراقبت از سلامت را پیگیری می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شماره 2 مشهد با بیان اینکه در مناطق زیر پوشش این مرکز بهداشت به 161 پزشک نیاز داریم، تاکید کرد: در حال حاضر در حدود 50 پزشک ثبت‌نام کرده‌اند و منتظر هستیم که باقی پزشکان را توسط مراکز بهداشت به ما معرفی کنند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول