اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

مسئولان پاسخگوی تعطیلی 2 کارخانه چوکا و لوله‌سازی گیلان باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: مسئولان چوکا و شرکت وابسته به وزارت نیرو باید پاسخگوی تعطیلی دو کارخانه چوکا و لوله‌سازی شمال در گیلان باشند.

مسئولان پاسخگوی تعطیلی 2 کارخانه چوکا و لوله‌سازی گیلان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، ناصر عاشوری عصر امروز به مناسبت هفته دولت و در همایش تجلیل از کارمندان نمونه فومن با بیان اینکه خدمت‌رسانی به خلق از توفیقات الهی است که شامل حال بندگان می‌شود، اظهار کرد: از توانایی، جوانی و عمر خود باید برای خدمت و رضایت بندگان خداوند استفاده کنیم تا رضایت الهی شامل حال ما شود.

وی با انتقاد از ناکارآمدی برخی مسئولان در تعطیلی دو کارخانه چوکا و لوله‌سازی شمال ابراز کرد: مواد اولیه کارخانه چوکا سرشاخه‌های درختان، کارتن و زباله‌های خشک است و نیازی به ورود مواد اولیه برای این شرکت از خارج نیست و در این زمینه وزیر رفاه باید پاسخ دهد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه کارخانه چوکا قبل از انقلاب 2 هزار و 500 نیرو داشت و اکنون با 9 هزار و 20 نفر نیرو تعطیل شده است، اظهار کرد: لوله‌سازی شمال نیز با 420 نفر نیرو تعطیل شده و پاسخگوی این امر چه کسی است.

وی واردات 65 درصد کاغذهای کارتنی خارج از کشور را نشانه بی‌درایتی برخی مدیران دانست و ابراز کرد: آقایان وزیر نیرو و رفاه کجا هستند که پیگیری کنند و پاسخگوی دلیل تعطیلی دو کارخانه در شمال و اخراج نیروهای آنها باشند.

عاشوری از سازمان‌ها و دستگاه‌های نظارتی خواست که دلیل تعطیلی این دو کارخانه در گیلان را رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: از دولتمردانی که موجب تعطیلی کارخانه‌های مذکور شده‌اند گلایه دارم و قابل قبول نیست که هیچ حسابرسی و تنبیه و تشویقی برای مدیران لایق و نالایق وجود نداشته باشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس متذکر شد: اگر مواد اولیه گران شده است باید 10 درصد قیمت‌ها را افزایش دهند و از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده مصوبه بگیرند.

وی ابراز کرد: چراهای تعطیلی دو کارخانه چوکا و لوله‌سازی شمال در گیلان باید توسط سازمان تامین اجتماعی، مسئولان چوکا و شرکت وابسته به وزارت نیرو پاسخ داده شود.

ا‌نتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول