اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه کنسانتره مس

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از بهره‌برداری 22 پروژه عمرانی و آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه کنسانتره مس همزمان با هفته دولت خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه کنسانتره مس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت، گفت: برای این پروژه‌ها که در حوزه‌های مختلف کشاورزی، عمران شهری، راه، آب، برق، فضای آموزشی، اداری است، بالغ بر 270 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ساختمان دانشگاه پیام‌نور، سالن چند منظوره فنی و حرفه‌ای، 20 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی، سه جایگاه سی‌.ان‌.جی در اهر و هوراند، مقاوم‌سازی اماکن روستایی و طرح نوسازی مسکن روستایی، گازرسانی، برق‌رسانی، تأمین آب آشامیدنی، مدرسه آموزشی در اهر و هوراند، بهسازی روستایی و نزدیک‌رسانی به چاه‌های روستایی را از پروژه‌های آماده افتتاح برای هفته دولت اعلام کرد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر همچنین اعلام کرد که همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی نخستین و بزرگ‌ترین کارخانه کنسانتره مس مهر اصل روستای "انجرد" به عنوان یکی از طرح‌های مهم و اشتغالزایی با مشارکت بخش خصوصی با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط آغاز می‌شود که با اتمام این پروژه زمینه اشتغال برای بیش از 400 نفر در این طرح فراهم می‌شود.

وی به رؤسای ادارات تأکید کرد: خرید هرگونه کالای خارجی که مشابه داخلی داشته باشد در ادارات ممنوع بوده و با خاطیان برخورد می‌شود.

وی گفت: باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را در جامعه به یک فرهنگ تبدیل کنیم و بدانیم که مصرف هر یک از تولیدات داخلی کمک به اشتغال و سرمایه‌گذاری در طرح تولیدی صنعتی داخلی است. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول