اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

سومین کارخانه فولاد بناب تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: سومین کارخانه فولاد بناب تا پایان امسال توسط بخش خصوصی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سومین کارخانه فولاد بناب تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی صبح امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان بناب با گرامیداشت هفته دولت گفت: شهرستان بناب از لحاظ اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه از شاخصه‌های استانی و حتی در برخی موارد کشوری بالاتر است.

وی با تشریح خدمات انجام شده از سوی دولت نهم و دهم در شهرستان بناب گفت: دولت 200 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی در این شهرستان هزینه کرده که کار کم‌نظیری است و با اجرای این کانال‌ها 35 میلیون متر مکعب آب از محل زرینه‌رود به این شهر انتقال می‌یابد.

وی از شهرستان بناب به عنوان دومین شهر استان آذربایجان‌شرقی در بخش صنعت نام برد و با اشاره به فعالیت دو مجموعه صنعت فولاد در بناب افزود: سومین کارخانه فولاد بناب تا پایان امسال توسط بخش خصوصی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که با راه‌اندازی آن تحول بزرگی در ایجاد اشتغال منطقه رخ خواهد داد.

فرماندار بناب همچنین با بیان اینکه بیشترین سهم اشتغال شهرستان را به ترتیب بخش کشاورزی و صنعت تشکیل می‌دهند، گفت: در 76 درصد روستاهای شهرستان طرح هادی اجرا شده است.

وی گفت: 4 هزار خانوار روستایی شهرستان بناب از 12 هزار خانوار روستایی این شهرستان از تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده کرده و 80 میلیارد ریال تسهیلات از سوی دولت به اجرای این طرح در این شهرستان پرداخت شده است.

برقی در ادامه سخنان خود از تخصیص 220 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 99 طرح و پروژه‌ ملی و استانی در سال 90 در شهرستان بناب خبر داد و گفت: این اقدامات جوابی است برای برخی افراد ناآگاه که ادعا می‌کنند در سال‌های اخیر در بناب هیچ کاری صورت نگرفته است.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب سپس به ویژگی‌های دولت دهم اشاره کرد و گفت: بازگرداندن انقلاب به مسیر اصلی و زنده نگهداشتن و برجسته کردن گفتمان انقلاب از ویژگی‌های اساسی این دولت است.

وی با تقبیح عملکرد عوامل فتنه سال 88 تصریح کرد: عامل تحریم حاکم بر کشور شکست‌خوردگان انتخابات سال 88 هستند و اگر آنها شکست در انتخابات را قبول می‌کردند، الآن این کشور در تحریم نبود.

برقی در ادامه تأکید کرد: اگر یکپارچه باشیم و پشت سر دولت و رهبری حرکت کنیم، قطعاً دشمنان از مواضع خود عقب‌نشینی خواهند کرد و لحن گفتار خود را در خصوص جمهوری اسلامی ایران تغییر خواهند داد.

فرماندار بناب همچنین میزبانی جمهوری اسلامی برای برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران را نشانه موفقیت بزرگ نظام جمهوری اسلامی دانست.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول