اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج:

مسئولان باید خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: شهدا همواره شاهد ما در این نظام و انقلاب هستند، بنابراین باید در راستای ادای دین به این بزرگواران با هدف تعالی این انقلاب خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهیم.

مسئولان باید خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج در حاشیه اجرای برنامه‌های هفته دولت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در هفته دولت مدیران و مسئولان اداری قلعه‌گنج با حضور در گلزار شهدای شهر قلعه‌گنج علاوه بر تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با خانواده معظم شاهد نیز دیدار کرده و یاد و خاطره رشادت‌های این عزیزان را گرامی داشتند.

ایوب فلاحی افزود: طبق آیات قرآن کریم انسان‌هایی که در راه خدا جهاد کرده و به شهادت رسیده، نمرده‌اند، بلکه زنده هستند و در نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

وی تصریح کرد: شهیدان همواره شاهد ما در این نظام و انقلاب هستند، بنابراین در راستای ادای دین به این بزرگواران با هدف تعالی این انقلاب باید خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهیم.

فلاحی عنوان کرد: پس باید امروز بیشتر از دیروز ارادت خود را به شهدا اثبات کنیم و اجازه ندهیم، خون شهدا پایمال شود.

بخشدار مرکزی شهرستان قلعه‌گنج نیز در حاشیه این آیین گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس مسکن روستایی و راه‌های روستایی را یکی از بارزترین خدمات دولتمردان مهرورز دانست و اظهار داشت: خدمات دولت در همه بخش‌ها به ویژه در این مناطق قابل تقدیر و به خوبی مشهود است.

عمران مؤمنی بیان داشت: خانواده معظم شاهد ولی‌نعمتان این انقلاب محسوب می‌شوند و بازدید و سرکشی از آنان موجب افتخار ما است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول