اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

دولت امانت‌دار عمل به دستورات شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: دولت در حکومت اسلامی امانت‌دار عمل به دستورات شهدا است.

دولت امانت‌دار عمل به دستورات شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: وظیفه ما در حکومت اسلامی نسبت به شهدا سنگین است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درباره شهدا و آثار زیارت آنها، تصریح کرد: باید در حکومت اسلامی برای خدمت‌کردن به مردم با شتاب بیشتری کار کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ادامه داد: مسائل سیاسی، اقتصادی و ... نباید ما را متزلزل و از صحنه دور کند و عهد و پیمان با شهدا را باید در تمام عرصه‌ها ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه دولت در حکومت اسلامی امانت‌دار عمل به دستورات شهدا است، اضافه کرد: قوانین زیادی در خدمت به مردم وجود دارد اما گاهی اوقات در اجرای آن کوتاهی می‌کنیم.

اسماعیلی با تصریح بر اینکه وحدت و همدلی در استان برای اشتغال فرزندان وجود دارد، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در عرصه‌های مختلف حضور دارد و برای خدمت به مردم نیاز است که همه با یکدیگر همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه عنایت شهدا برای تمام ملت قابل لمس است، ابراز کرد: متوسل‌شدن به شهدا بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول