اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه:

طرح زوج فرد خودروها در کرمانشاه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: طرح زوج فرد خودروها از 15 شهریور ماه در کرمانشاه اجرایی می‌شود.

طرح زوج فرد خودروها در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، غلامرضا امیدی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: طرح زوج و فرد در استان کرمانشاه از 15 شهریور شروع و تا پایان سال از ساعت 15 ظهر تا 19.30 در خیابان‌های مدرس، افشار طوس و خیابان شریعتی اجرا می‌شود.

امیدی با بیان اینکه ترافیک در شهریور ماه به اوج خود رسیده است، تصریح کرد: عبور از چراغ قرمز، عبور ممنوع، عدم استفاده از کلاه ایمنی، حرکت با دنده‌عقب، عبور وسایل نقلیه در پیاده‌رو، عبور وسایل نقلیه در پیاده‌رو و صحبت با تلفن همراه از مواردی است که پلیس در صورت مشاهده به شدت با آنها برخورد می‌کند چراکه عمده تصادفات ما در استان به علت این موارد است.

وی یکی از مشکلات اساسی ترافیک شهر کرمانشاه را عابران پیاده عنوان کرد و گفت: 70 درصد تلفات در سطح شهر کرمانشاه عابران پیاده هستند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه معبر پرخطر استان را بزرگراه امام‌خمینی، جانبازان‌، بلوار شهید بهشتی و بلوار هوانیروز برشمرد و خاطرنشان کرد: بیشترین آمار کشته‌های ما تصادفات ترافیکی در این معابر است.

وی با بیان اینکه باید ترافیک شهر کرمانشاه را با فرهنگ‌سازی مدیریت کرد، افزود: از ابتدای سال 85 تا سال 90 فقط توانسته‌ایم 23 هزار دستگاه از رده خارج کنیم لذا ناچاریم محدودیت اعمال کنیم.

امیدی با اشاره به اینکه در شهر کرمانشاه منع ترافیکی وجود ندارد، گفت: حجم زیاد خودرو در شهر کرمانشاه با ساختار شهر خوانایی ندارد که ایجاد معابر جدید چون افتتاح کمربند غربی یکی از مواردی است که می‌تواند راهکارهای خوبی در کاهش حجم ترافیک شهر کرمانشاه باشد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: 30 نقطه در سطح شهر کرمانشاه توسط دوربین کنترل می‌شود و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در پایان از همه مردم خواست تا همکاری لازم را با پلیس راهور در راستای اجرای قوانین راهنمایی داشته چراکه اگر آنها نخواهند پلیس به اهداف خود نخواهد رسید.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول