اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خروش مردم اردبیل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در اردبیل

خبرگزاری فارس: در خروش مردم استان اردبیل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام حمایت دستگاه‌های مختلف پلیس راهور استان اردبیل محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اردبیل را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل رئیس پلیس راهور استان اردبیل عصر امروز در آخرین جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل اظهار داشت: ما از ساعت یک بامداد روز جمعه با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر خیابان امام خمینی اردبیل زمینه و بستر را برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز قدس آماده می‌کنیم.

علی مریخی تصریح کرد: قرار است از صبح روز جمعه، خیابان امام خمینی از ایستگاه سرعین تا چهارراه ژاندارمری به همراه خیابان‌های منتهی به خیابان امام اردبیل مسدود شده و تا پایان راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر اعمال شود.

وی خاطر نشان کرد: هرگونه تردد در خیابان‌های همجوار امام خمینی اردبیل نظیر شریعتی، آیت‌الله خامنه‌ای، دانش، عالی‌قاپو، میدان قیام، پل قدس و سایر مسیرهای منتهی به چهارراه امام تا پایان راهپیمایی و تجمع مردم انقلابی اردبیل مسدود می‌باشد.

این مسئول از رانندگان خواست از مسیرهای جایگزین و اطراف شهر استفاده کنند.

به گزارش فارس در ادامه این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی مسیر راهپیمایی در اردبیل را برای برادران از ایستگاه سرعین و برای خواهران را از میدان شریعتی اعلام کرد و ادامه داد: ‌راهپیمایی روز قدس در اردبیل از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح شروع شده و محل تجمع نهایی نیز میدان مصلای اردبیل می‌باشد.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور از آحاد مردم و روزه‌داران مؤمن و متعهد استان اردبیل خواست در راهپیمایی فردا حضوری دشمن‌شکن داشته و در دفاع از حق و حقوق مردم مظلوم فلسطین فریاد مرگ بر صهیونیسم سر دهند.

وی این روز را روز احیای آرمان‌های قدس شریف و همچنین مردم آزادی فلسطین توصیف کرد و بیان داشت: یادگار امام را پاس می‌داریم.

مسیرهای راهپیمایی شهرهای مختلف اردبیل

در آستانه روز قدس مسیر راهپیمایی شهرهای مختلف اردبیل نیز از سوی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام شد.

راهپیمایی روز قدس در خلخال از میدان معلم، گرمی مقابل مسجد جامع، پارس‌آباد میدان سپاه، گیوی میدان شهرداری، نمین مسجد جامع، مشگین‌شهر میدان آزادی، سرعین میدان دانش، نیر مقابل بانک صادرات، بیله‌سوار از مقابل فرمانداری، مرادلو و انگوت از مقابل بخشداری و میدان نماز، در هیر مقابل بانک کشاورزی، عنبران مسجد جامع، تازه‌کند حوزه قدس، لاهرود، موران و هشتجین مقابل بخشداری،‌ رضی میدان شهرداری، فخرآباد خیابان حافظ، جعفرآباد میدان امام، شاهرود جلوی آموزش و پرورش، اصلاندوز میدان امام حسین و کورائیم میدان امام از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح آغاز می‌شود.

این گزارش می‌افزاید دستگاه‌ها و نهادهای مختلف انقلابی، خیرین، سازمان‌های مردم‌نهاد، جمعیت‌ها و احزاب مختلف و همچنین هیئت امنای محلات و مساجد استان نیز با صدور بیانیه‌هایی از عموم اهالی استان خواستند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و بار دیگر مشت محکمی را بر دهان دشمنان اسلام و مردم فلسطین بزنند.

انتهای پیام/ک10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول