اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد

بهره‌گیری از نظرات افراد توانمند در شورای فرهنگ عمومی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به نتایج مطلوب و خروجی‌های جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی استان بر استفاده و بهره‌گیری از نظرات افراد توانمند در این نشست‌ها تأکید کرد.

بهره‌گیری از نظرات افراد توانمند در شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای فرهنگ عمومی قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، استاندار قزوین، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های این استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

آیت‌الله هادی باریک‌بین در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و قدردانی از دولت‌مردان و هفته دولت، اظهار کرد: در هفته دولت باید از خدمات ارزشمند مسئولان و خدمت‌گذاران در تمام بخش‌های مختلف انجام شده قدردانی کرد.

وی به برگزاری جلسه فرهنگ عمومی در استان قزوین اشاره کرد و افزود: در جلسه‌های فرهنگ عمومی این استان که با حضور مسئولان و شخصیت‌های برجسته برگزار می‌شود، مصوبات خوبی تصویب و به مرحله اجرا در آمده است که باید بیش از پیش با بهره‌گیری از نظرات افراد توانمند، بتوانیم برنامه‌های خوب فرهنگی را در این جلسه‌ها لحاظ کرده و آن‌ها را به مرحله اجرا درآوریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: باید از زحمت و هماهنگی‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه‌های فرهنگ عمومی استان قزوین تشکر کرده و اگر این جلسه‌های استانی هر ماه با حضور یکی از نمایندگان هر شهرستان نیز برگزار شود، مفیدتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در ادامه این جلسه به اهمیت این نشست‌ها پرداخت و عنوان کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب و تأکید معظم‌له بر تداوم جلسه‌های فرهنگ عمومی مصوبات خوبی در این امر در سراسر کشور به مرحله اجرا در‌آمده که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: امروز در محتوای فرهنگ عمومی باید ارزش‌ها مد نظر قرار گیرد و اگر ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه استان‌ها لحاظ شود، قطعا شکست دشمن در زمینه جنگ فرهنگی حتمی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور افزود: یکی از مصوبات خوبی که در جلسه شورای استان قزوین به انجام رسید، توجه به آرمان‌های والای شهدا است، زیرا ما هرچه داریم از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا است.

تقوی خاطرنشان کرد: باید سعی کرد تا در مصوبات جلسه‌های فرهنگ عمومی مردم را نیز مد نظر قرار داده و در برنامه‌ها، آن‌ها را نیز سهیم قرار داد.

در خاتمه احمد عجم استاندار قزوین اظهار کرد: استان قزوین توانسته در ساخت مجموعه‌هایی در رابطه با شهدا پیشگام باشد که نمونه‌ آن سریال شوق پرواز است.

وی ادامه داد: با وحدت و همدلی که بین مسئولان استان و ائمه جمعه است، توانسته‌ایم مصوبات خوبی در این جلسه‌ها داشته باشیم که بیشتر آن‌ها نیز به مرحله اجرا در آمده است.

محمدحسین شفیعی‌ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در خاتمه به ارایه گزارشی در خصوص جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی در استان قزوین پرداخت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول