اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 سال گذشته

400 گواهینامه آموزش شنا برای دانش‌آموزان بویین زهرایی صادر شد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: در 2 سال گذشته بیش از 400 گواهینامه طرح شنا برای دانش‌آموزان این شهرستان صادر شده است.

400 گواهینامه آموزش شنا برای دانش‌آموزان بویین زهرایی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مهدی زمانی ظهر امروز در جلسه توسعه ورزشی آموزش و پرورش شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه در طول دو سال گذشته بیش از 400 عنوان گواهینامه گذراندن دوره مقدماتی و تکمیلی طرح آموزش شنا برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی این شهرستان در بخش‌های چهارگانه صادر شده است، اظهار کرد: این طرح از جمله طرح‌های ماندگار حوزه ورزش و آموزش و پرورش است که در سال جاری نیز به صورت جدی‌تر تداوم می‌یابد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: بهره‌برداری از چندین عنوان سالن ورزشی و تفریحی ویژه دانش‌آموزان در این شهرستان همزمان با ایام هفته دولت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نهادینه‌سازی امر ورزش در مدارس و مجتمع‌های آموزشی از دغدغه‌های بسیار مهمی است که مربیان و خانواده‌ها از آموزش و پرورش تقاضا دارند، عنوان کرد: این مهم نیازمند برنامه‌ریزی بودجه‌بندی بوده که به صورت جدی باید از سوی مسئولان مورد حمایت قرار گیرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با اشاره به توسعه برنامه‌های قرآنی همزمان با آغاز سال جدید در این شهرستان بیان کرد: برپایی مسابقات مختلف قرآنی، فرهنگی و آموزشی از فعالیت‌های ویژه‌ای است که مرتبا پیگیری می‌شود.

زمانی ادامه داد: حضور مربیان پرورشی و مدیران آموزشی در این مسابقات می‌تواند تأثیر بسیار زیادی را در استعداد و انگیزه دانش‌آموزان داشته و به عنوان محرکی برای آنان باشد.

وی با بیان اینکه در بخش‌های ورزشی این شهرستان مشکلات جدی وجود دارد که تاکنون نیز از سوی مسئولان سازمان آموزش و پرورش استان قزوین مورد حمایت و پشتیبانی جدی قرار نگرفته است، افزود: این مشکلات به صورت چند بخشی در راه توسعه ورزشی مدارس قرار گرفته و در موارد بسیاری مانع از توسعه می‌شود.

معاون‌ پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ادامه داد: راهکار رفع چنین مشکلاتی توجه به زیر‌ساخت و خواسته‌های متنوع و مختلف دانش‌آموزان و نوجوانان است.

زمانی خاطرنشان کرد: کشف استعداد‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان از سیاست‌های خاص و ویژه وزارت آموزش و پرورش در سال جاری است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول