اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت در یک دوره آموزشی 15 روزه

مربیان مهدهای کودک چهارمحال و بختیاری آموزش می‎بینند

خبرگزاری فارس: دوره آموزشی تربیت مربی و مدیر مهدهای کودک چهارمحال و بختیاری از امروز چهارم شهریور ماه به مدت دو هفته در شهرکرد مرکز این استان آغاز شد.

مربیان مهدهای کودک چهارمحال و بختیاری آموزش می‎بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین سعیدی مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین افتتاح این دوره آموزشی در مرکز علمی کاربردی بهزیستی این استان اظهار داشت: دوره آموزشی تربیت مربی و مدیر مهدهای کودک این استان از امروز آغاز و تا تاریخ 29 شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی از شرکت بیش از 300 مربی و مدیر مهد کودک در این دوره آموزشی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از دوره‌های مصوب سازمان بهزیستی است و گذراندن آن برای مربیان و مدیران مهدهای کودک الزامی است.

به گفته سعیدی با برگزاری این دوره‌های آموزشی مربیان مهدهای کودک با شیوه‌های نوین تربیتی آشنا می‎شوند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح علمی مربیان برشمرد، افزود: بر اساس دستورالعمل‌های جدید، هیچ مربی و مدیری بدون گذراندن دوره‌های آموزشی مصوب نمی‌توانند از اول مهر ماه در مهدهای کودک فعالیت کند.

وی از شرکت 18 استاد برای آموزش مربیان مهدهای کودک این استان خبر داد و گفت: ارائه مباحث روان شناسی رشد، آموزش ریاضی، آموزش مفاهیم دینی از جمله مباحث ارائه شده در این دوره آموزشی است.

سعیدی تعداد مهدهای کودک این استان را 280 مهد کودک برشمرد و گفت: از این تعداد 120 مهد کودک خصوصی شهری و مابقی در قالب مهد روستایی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات آموزشی، تربیتی و فرهنگی به بیش از 10 هزار کودک شیرخوار، نوپا و نوباوه هستند.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی دیگر برای مربیان مهدهای کودک در سال‌ جاری خبر داد و گفت: برگزاری دوره‌های کارورزی، بهداشت، کمک‌های اولیه، دوره عفاف و حجاب از جمله این دوره‌های آموزشی محسوب می‌شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت برگزاری دوره‌های ترویج فرهنگ نماز تأکید کرد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزش نماز و احکام دانش و بینش مربیان مهدهای کودک نسبت به معارف، احکام و فلسفه نماز افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای توانمندی و مهارت عملی مربیان مهدهای کودک به منظور جذب کودکان به نماز برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول