اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

کربکندی نیامده، هواداران، اعتراض خود را شروع کرده بودند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تماشاگران ذوب‌آهن هنوز کربکندی به این تیم نیامده بود اعتراض خود را شروع کرده بودند و من نمی‌دانم در این مورد چه باید بگویم.

کربکندی نیامده، هواداران، اعتراض خود را شروع کرده بودند

پیام صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: در شرایطی که رسول کربکندی هنوز به تیم ما اضافه نشده بود هواداران ذوب‌آهن اعتراض خود را نسبت به وی اعلام می‌کردند، چه برسد به حالا که تیم هم باخته است، نمی‌دانم در مورد این حرکت ناپسند تماشاگران چه باید بگویم.

وی در ادامه به بازی تیمش در برابر تیم صبای قم اشاره کرد و افزود: بازی خوبی و پایاپایی را در نیمه نخست به نمایش گذاشتیم و و تا زمانی هم که گل نخست را در نیمه دوم زدیم تیم روند خوبی داشت اما پس از زدن گل تیم ما بی‌دلیل عقب نشست.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: پس از زدن گل آنقدر تیم صبا به تیم ما فشار آورد که در نهایت دروازه ما باز شد و در آخر بازی هم در کمال تأسف از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم را خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در ادامه به تعویضش در بازی برابر صبا اشاره و تصریح کرد: این تصمیم سرمربی تیم بود و من هم به نظر وی احترام می‌گذارم و مشکل خاصی نبود.

صادقیان در پایان افزود: امیدوارم در بازی‌های آینده روند کاری ما بهتر شود و بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول