اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صبای قم:

امتیازات بازی با راه ساری را به هواداران تقدیم می‌کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: با اینکه بازی سختی را بردیم اما سه امتیاز دیدار حساس با راه ساری را به هواداران صبا تقدیم می‌کنیم.

امتیازات بازی با راه ساری را به هواداران تقدیم می‌کنم

امیر شمسایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و من فکر نمی‌کردم تیم راه ساری اینقدر قوی باشد.

وی ادامه داد: می‌دانستم بازی بسیار حساسی در پیش داریم اما فکر نمی‌کردم اینقدر این دیدار نزدیک و فشرده از آب دربیاید، ولی واقعیت این است که هر دو تیم در تلاش برای کسب سه امتیاز لحظه‌ای کوتاه نیامدند و همین امر موجب شد تا تماشاگران بازی خوبی را ببینند.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم ابراز داشت: تیم ما در این دیدار بسیار خوب و هماهنگ بازی کرد و برتری سه بر دو اگر چه نتیجه نزدیکی بود اما مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم و همچنان روند رو به رشد خود را در لیگ برتر ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: به هر حال راه ساری با توجه به برخورداری از بازیکنان خوب و مطرح و همچنین داشتن مربی با دانش همچون محمدرضا حیدریان، توانایی‌های بسیار زیادی داشت آنها بعد از باخت به گیتی پسند در هفته نخست به دنبال سه امتیاز بودند.

شمسایی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار حساس خانگی برابر تیم انتهای جدولی راه ساری اظهار کرد: ما در این دیدار از نیمی از توانایی‌های بازیکنان خود بهره بردیم و دلیل آن هم دیر دست به کار شدن برای لیگ چهاردهم است.

وی یادآور شد: شک نکنید که صبای قم از این چیزی که الان هست بهتر خواهد شد، بازیکنان ما دیر وارد برنامه‌های بدنسازی و کارهای تاکتیکی شدند و ما بازی تدارکاتی خاصی هم نتوانستیم برای این تیم تدارک ببینیم و آنچه که در زمین بازی به نمایش درآمد تنها بخشی از توانایی‌های تیم ما بود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و تردید ندارم که روند صعودی ما به مراتب بهتر و قوی‌تر ادامه خواهد یافت، ضمن اینکه از تمام تماشاگران و هواداران فهیم و فوتسال دوست قم هم بی‌نهایت سپاسگزارم که در این شب به یادماندنی حامی بسیار خوبی برای تیم صبا و جوانان با انگیزه و مشتاق فوتسال قم بودند و در راه کسب سه امتیاز تیم صبا را یاری کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول