اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

شرمنده هواداران هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به دلیل نتایج ضعیف در 5 هفته نخست لیگ برتر شرمنده هواداران و مردم استان اصفهان هستیم.

شرمنده هواداران هستیم

رسول کربکندی که تیمش شامگاه دوشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج مغلوب با یک گل مغلوب گهر زاگرس شد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر مشکلات زیادی متحمل شده و به همین دلیل موفق عمل نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: عدم موفقیت تنها در نتیجه‌گیری بوده است، چرا که ما از نظر ارائه بازی خوب و روان در هر کدام از این 5 دیدار فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیان داشت: به عنوان یک مربی که چند دهه در فوتبال ایران کار کرده‌ام، معتقدم که ذوب آهن در این فصل بدشناس بوده و بدشناسی‌های پی در پی بر روی روحیه بازیکنان ما تاثیر منفی گذاشته است.

کربکندی گفت: همه می‌دانند که فوتبال نود دقیقه است و از ثانیه‌ها می‌توان برای رسیدن به گل استفاده کرد‌، اما بازیکنان ذوب‌آهن با دریافت نخستین گل استرس بسیاری را تحمل کرده و با روحیه ضعیف به بازی ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر گهر زاگرس گفت: در این بازی تیم برتر میدان بودیم و بارها موقعیت گلزنی داشتیم،‌ اما در یک لحظه توپی عجیب و غریب وارد دروازه ما شد و از آن به بعد بازیکنان ذوب آهن ضربه روحی شدیدی دریافت کردند.

کربکندی تاکید کرد: ذوب آهن امسال مشکلات بسیاری دارد به ویژه در حوزه مالی و عدم جذب بازیکنان مورد نیاز سختی زیادی را تحمل کردیم، اما شرایط ما به گونه‌ای نیست که طی 5 هفته نتوانیم حتی یک  امتیاز کسب کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین باید مشکل را در جای دیگری جستجو کرد و من به توانایی تک تک بازیکنان تیم خودم اعتماد و اعتقاد داشته و مطمئن هستم در هفته‌های آینده مشکل تیم ذوب آهن بر طرف می‌شود.

نیازمند حمایت هواداران اصفهانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن متذکر شد: در حال حاضر بازیکنان ما از نظر روحی آسیب دیده هستند و باید تمرکز اصلی خود را بر روی بازسازی روحیه بازیکنان قرار دهیم.

کربکندی با تاکید بر اینکه مجموعه تیم فوتبال ذوب آهن شرمنده هواداران پرتعداد اصفهانی است، گفت: مردم استان اصفهان مطمئن باشند که ما این بحران را پشت‌سر می‌گذاریم و برای رسیدن به این مهم نیازمند حمایت آنها هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه دیدار گهر از نظر فنی حرف زیادی برای گفتن ندارد، اظهار داشت: در هفته‌های آینده با حمایت تماشاگران بر مشکلات تیم غلبه کرده و به زودی ذوب آهن به روزهای خوش خود باز خواهد گشت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول