اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دولت

چندین طرح عمرانی در شهرستان بهار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، چندین طرح عمرانی در بخش مرکزی شهرستان بهار افتتاح شد.

چندین طرح عمرانی در شهرستان بهار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، چندین طرح عمرانی با حضور نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، فرماندار، بخشداران و جمعی از مسئولان در بخش مرکزی شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل رینگ خط بهادربیک ـ جانبازان با 160 متر شبکه زمینی فشار متوسط و 970 متر شبکه هوایی فشار متوسط با اعتباری بالغ بر 570 میلیون ریال بوده است.

همزمان برق مسکن مهر 320 واحدی با 260 متر شبکه فشار متوسط هوایی و چهار دستگاه پست هوایی KVA250 و یک‌هزار و 120 متر کابل‌کشی فشار ضعیف زمینی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 300 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

روشنایی معابر میدان حسن قشلاق با احداث یک دستگاه پست هوایی KVA25 با اعتباری بالغ بر 65 میلیون ریال نیز از دیگر طرح‌های افتتاحی این روز بود.

همچنین مجتمع شش واحدی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید، این پروژه در زمینی به مساحت 151 متر مربع با زیربنای 350 متر مربع در سه طبقه هر واحد 60 متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 30 میلیون ریال از محل اعتبارات ریاست جمهوری، خودیاری مددجویان و درآمدهای محلی امداد به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است که زمین پروژه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بهار اهدا شده است.

همچنین حوزه آبخیز حسین‌آباد آشوری افتتاح شد که این پروژه با حجم کل سازه یک هزار و 100 مترمکعب و ارتفاع 4.5 تا شش متر با اعتباری بالغ بر 55 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی منابع طبیعی به بهره‌برداری رسید.

هدف این پروژه جلوگیری از فرسایش خاک، استفاده از آب‌های جمع شده پشت بندها، تهیه آب کشاورزی، کنترل سیل و رسوب، جلوگیری از فرسایش خاک و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی و افزایش آبدهی قنوات، چاه‌ها و چشمه‌ها است.

در ادامه پروژه طرح ضربتی زمین فوتبال حسین‌آباد آشوری بهار به بهره‌برداری رسید که این پروژه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و رختکن به مساحت 40 متر مربع با اعتباری بالغ بر 460 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه آبرسانی به روستای اختاچی افتتاح شد، این پروژه با ساخت مخزن بتنی با حجم 150 متر مکعب و اجرای شبکه توزیع آب به طول چهار کیلومتر و اجرای خط انتقال به طول 2.5 کیلومتر و بهسازی و کول‌گذاری سه دهنه چشمه به طول 300 متر و نصب 130 عدد انشعاب خانگی به بهره‌برداری رسید که اعتبار هزینه شده 2 میلیارد و 700 میلیون ریال است و در این راستا 597 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

در پایان خانه عالم روستای رسول‌آباد سفلی از توابع شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید، این پروژه در زمینی به مساحت 200 متر مربع و زیربنای 100 متر مربع با اعتباری بالغ بر 22 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی تبلیغات اسلامی ساخته شده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول