اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

2 پروژه فرهنگی و عمرانی در دشتی به بهره‎برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در آیینی با حضور مسئولان محلی 2 پروژه فرهنگی و عمرانی در شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسید.

2 پروژه فرهنگی و عمرانی در دشتی به بهره‎برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی فرماندار دشتی صبح امروز در آیین افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت انصارالمهدی روستای عربی دشتی اظهار داشت: سال جاری مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل یک درصد اعتبارات استان بوشهر به پروژه‎های سپاه استان اختصاص یافته است که سهم شهرستان دشتی از این اعتبارات 180 میلیون تومان است.

سیدعلی هاشمی افزود: باید دنبال کنیم تا اعتبارات بیشتری را برای سپاه دشتی جذب کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به بسیجیان یکی از اولویت‎های ماست تصریح کرد: بسیجیان نقش مهمی در حفظ، پیشرفت، آبادانی، عدالت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته، دارند و خواهند داشت.

فرمانده سپاه دشتی نیز در این آیین گفت: در حال حاضر ساختمان سه پایگاه مقاومت سپاه دشتی با 98 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‎برداری است که در هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره‎برداری خواهند رسید و پروژه 12 ساختمان جدید پایگاه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دشتی نیز تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

ساختمان انصارالمهدی روستای عربی دشتی با زیربنای 50 مترمربع و با اعتبار 31 میلیون تومان که 15 میلیون تومان آن از محل اعتبارات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و مابقی نیز با همکاری و مساعدت بسیجیان این روستا احداث شده است.

همچنین فرماندار دشتی در آیین افتتاح پروژه تامین برق‌رسانی‌ فاز سوم شهرک بسیجیان شهرستان دشتی گفت: هدف اصلی دولت خدمت به مردم است و امروز با افتتاح 11 دستگاه ترانسفور که همزمان افتتاح شد کوچکترین خدمت دولتمردان به مردم قدرشناس و ولایتمدار است.

سید علی هاشمی با تقدیر از مدیریت برق شهرستان دشتی افزود: با توجه به تلاش‎های شبانه‌روزی رئیس و پرسنل اداره برق بحمدالله مشکل قطع برق در شهرستان نداشته‎ایم که باعث رضایتمندی مردم شده است.

نماینده عالی دولت در دشتی با تقدیر از مدیران ارشد برق کشور گفت: با توجه به اینکه از محل اعتبارات تملک دارایی‎ها اعتبارات قابل توجهی به پروژه‎های برق اختصاص نیافته است اما با تدبیر وزارت‌خانه مربوط، مدیران ارشد برق هم در مرکز، استان و شهرستان اعتبارات خوبی اختصاص و تامین گردیده که اجازه ندادند تا مردم همیشه در صحنه شهرستان با کمترین مشکلی روبرو شوند.

هاشمی تاکید کرد: هر پروژه‎ای که عملیات اجرایی آن آغاز و یا به بهره‎برداری می‎رسد مدیر ادارات مربوطه شخصا حضور داشته باشند.

رئیس اداره برق شهرستان دشتی نیز گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 315 میلیون و 400 هزار ریال افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسیده است و همزمان 11 دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار 422 میلیون و 550 هزار تومان افتتاح شدند.

مسعود خالقی افزود: این پروژه در مجموع شامل 2 هزار و 745 متر فشار ضعیف و هزار و 366 متر فشار متوسط است.

وی یادآور شد: در سال گذشته تاکنون 47 دستگاه ترانسفورماتور در شهرستان دشتی با 8 هزار و 47 متر فشار ضعیف، 20 هزار و 892 متر فشار متوسط به همراه 324 روشنایی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 635 هزار تومان افتتاح شده‎اند.

خالقی گفت: این پروژه نیز با 200 متر فشار متوسط، 320 متر فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس افتتاح شد که اعتباری بالغ بر 420 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول