اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

اجرای مرحله دوم طرح ترافیکی گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان از اجرای مرحله دوم طرح ویژه ترافیکی پلیس راه در استان خبر داد.

اجرای مرحله دوم طرح ترافیکی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس گیلان، مجید جمشاد با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح ترافیکی پلیس راه اظهار کرد: طرح تابستانی پلیس راه باید در دو مرحله قبل و بعد از ماه مبارک رمضان اجرا می‌شد که مرحله نخست از ابتدای تیر تا پایان این ماه اجرا شد و با اقدام‌های موثر ترافیکی صورت گرفته توسط پلیس راه، شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای گیلان بودیم.

وی با اشاره به اینکه طرح ترافیکی برای تعطیلات نیمه دوم تابستان از 31 مرداد آغاز شده است، گفت: در این طرح برای پوشش ترافیکی محورهای ارتباطی استان به ویژه محورهای ورودی و پرترافیک تدابیر خاصی اندیشیده شده و با استفاده از 500 نفر نیروی انسانی در قالب 80 تیم گشت روزانه و بهره‌گیری از گشت پیاده در نقاط حادثه‌خیز و دوربرگردان‌های غیر استاندارد مناطق مهمانپذیر از ویژگی‌های خاص طرح ترافیکی نیمه دوم تعطیلات تابستان است.

رئیس پلیس راه گیلان حضور گسترده و فعال پلیس راه در جاده‌ها و برقراری ترافیک ایمن در تمام محورهای مواصلاتی استان را موجب کاهش تخلفات حادثه‌ساز توسط برخی از رانندگان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: به رانندگانی که با ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز موجب ناامنی جاده‌ها می‌شود هشدار داد که با جدیت و بدون اغماض با این افراد برخورد می‌شود و طبق قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی جریمه و خودروی رانندگان با تخلفات خاص متوقف می‌شود.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول