اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

ظرفیت ورزشی ارگان‌ها و دستگاه‌ها را شناسایی کردیم

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با تشکیل شورای انس و شناسایی ظرفیت‌ ارگان‌ها و دستگاه‌های استان در بخش ورزش آن را در قالب یک بسته فرهنگی آماده کرده و در اختیار تمام دستگاه‌ها قرار داده‌ایم.

ظرفیت ورزشی ارگان‌ها و دستگاه‌ها را شناسایی کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صدیقه کعبی‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره زنان کارمند ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی استان اصفهان با نام یادواره زنان شهیده استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین گام را با موافقت و حمایت استانداری با تصویب برنامه صبحگاهی در ادارات آغاز کردیم و در ادامه برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به ضرورت ورزش بانوان به ویژه در ادارات، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی که دارای کم‌تحرکی و بی‌تحرکی هستند با هدف ایجاد نشاط و سلامتی برگرفته از شعار سند راهبردی ورزش استان از ورزش تا ارزش اجرا شد.

معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: زمانی که زنان جامعه در سلامت باشند، تضمین کننده سلامت و نشاط خانواده و در نهایت جامعه هستند .

وی با بیان اینکه امکانات خوبی در ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی داریم و هم‌چنین مدیرانی که نگاه مثبتی به ورزش کارکنان خود دارند، تأکید کرد: در این میان نیز برخی از دستگاه‌ها هیچ ‌گونه فعالیتی در آن نمی‌شود که بعد از تشکیل شورای انس آغاز به تکمیل پازل ورزش زنان استان کردیم.

کعبی‌زاده درباره نخسین جشنواره زنان کارمند ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی استان اصفهان با نام یادواره زنان شهیده استان اصفهان گفت: در این جشنواره نزدیک به 500 تن از بانوان ورزشکار 22 دستگاه دولتی استان در پنج رشته والیبال، آمادگی جسمانی، طناب‌کشی، تنیس روی میز و پیاده‌روی رقابت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: در استان دستگاه‌ها و ارگان‌هایی وجود دارند که در خصوص فضا و امکانات انجام فعالیت‌ها ورزشی با مشکل رو به رو هستند که مقرر شد از بخش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کمک شوند و هم‌چنین از امکانات بخش فرهنگی بخشی را به این امر اختصاص دهند.

به گزارش فارس، در این جشنواره بانوان ورزشکار 22 دستگاه دولتی استان در پنج رشته والیبال، آمادگی جسمانی، طناب‌کشی، تنیس روی میز و پیاده‌روی رقابت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول