اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای آذربایجان غربی اعلام کرد:

کمبود اعتبارات ورزش شنای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: ‌رئیس هیئت شنای آذربایجان غربی گفت: اعتبار‌های اختصاص یافته به ورزش شنای آذربایجان غربی جوابگوی نیاز ورزشکاران این رشته نیست.

کمبود اعتبارات ورزش شنای آذربایجان غربی
میر محمد کاشف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای ارتقای سطح کیفی ورزش شنا در آذربایجان غربی باید نیمه نخست سال جاری با اعزام تیم‌ها به مسابقات و با تهیه توپ، وسائل کمک آموزشی، کتاب و مربی و سی دی و با برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در رشته‌های شنا، واترپلو و شنای موزون، مربیان و داوران لازم را تربیت کرده و هیئت‌ها را تقویت و حمایت کنیم.
وی افزود: در شهرستان مهاباد فعالیت در زمینه شنا خوب است ولی در واترپلو فعالیت ضعیفی در این شهرستان داریم.
این مسئول افزود: در شهرهای خوی، نقده و تکاب هم در شنا و هم در واترپلو فعالیت خوبی را شاهد هستیم ولی برای رسیدن به وضعیت قابل قبول در سایر شهرستان‌ها نیاز به تقویت بیشتری داریم.
کاشف با اشاره به وجود مشکلات مالی در این رشته ورزشی، بیان کرد: عمده مشکلات هیئت شنای آذربایجان غربی کمبود بودجه است.
وی تاکید کرد: در 6 ماه نخست سال 90 حدود 10 میلیون تومان بودجه از اداره کل تربیت بدنی و نیز خودیاری مردم و ادارات دریافت کردیم که با توجه به فعالیت‌ها و نیازهای انجام گرفته توسط این هیئت میزان اعتبار اعلام شده بسیار اندک است.
این مسئول با اشاره به وضعیت استخرهای موجود در استان، گفت: 12 استخر که تحت مالکیت اداره کل ورزش و جوانان است در ارومیه و شهرستان‌ها به بخش‌های خصوصی اجاره داده می‌شود و هیئت‌ها کمترین زمان برای استفاده از این استخرها و تمرین کردن دارند و علاوه بر آن مالکان برای اجاره و بلیط فروشی بدترین و کمترین زمان‌ها را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهند که این امر باعث رکود ورزش شنا در استان می‌شود. 
وی حمایت‌های بیشتر مسئولان را در این زمینه خواستار شد و اعلام کرد: باید در استفاده از امکانات استخرها به هیئت‌ شنای ارومیه و شهرستان‌ها وقت بیشتری را اختصاص دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول