اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان:

نگاه اکثر مدیران ورزشی غیرکارشناسانه است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: نگاه بیشتر مدیران ورزشی در سطح کلان کشور به طور کامل غیرمدیریتی و کارشناسی نشده است.

نگاه اکثر مدیران ورزشی غیرکارشناسانه است
حسین گلشنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سطح کشور اعتبارات مالی بیشتر به سمت فوتبال کشیده شده است و سایر رشته‌های ورزشی نیز نادیده انگاشته می‌شود.
وی با بیان اینکه سند راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در هیچ نقطه دیگری از کشور قابل مشاهده نیست، تصریح کرد: حتی با وجود این برنامه ورزشی حساب شده نیز تا زمانی که اعتبارات در اختیار اداره کل ورزش قرار نگیرد، در عمل ورزش اصفهان با شکست شدید مواجه می‌شود.
رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان با اشاره به مشکلات هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: در حال حاضر بدهی‌های این هیئت بالغ بر 40 میلیون تومان است که بخشی از این بدهی مربوط به سال گذشته می‌شود.
وی ادامه داد: زمانی که یک هیئت ورزشی بتواند اعتبارات خود را تنها برای بدهی‌هایش پرداخت ‌کند، نمی‌توان از آن هیئت انتظار پیشرفت و رسیدن به قله‌های پیروزی را داشت.
گلشنی اضافه کرد: دلیل اصلی پابرجایی بسیاری از هیئت‌های ورزشی استان اصفهان تنها عشق و علاقه مدیران این هیئت‌ها به ورزش اصفهان است که در غیر این صورت شاهد تعطیلی بیشتر هیئت‌های ورزشی این استان می‌بودیم.
وی بیان داشت: ریشه‌یابی مشکلات ورزشی استان اصفهان در شناسایی مدیرانی است که تیشه به ریشه ورزش این استان می‌زنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول