اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای تویسرکان:

قطعی آب تویسرکان برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب تویسرکان با اشاره به اینکه قطعی آب تویسرکان برطرف شده است، گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

قطعی آب تویسرکان برطرف شد

مهدی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه قطعی آب تویسرکان رفع شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در حال حاضر مشکلی در ارتباط با قطعی آب وجود ندارد به طوری که از شنبه هفته جاری شاهد رفع و رجوع این مشکل بوده‌ایم.

وی از تعامل شهرداری تویسرکان با اداره آب و فاضلاب این شهرستان سخن گفت و ادامه داد: برای مثال شهرداری تویسرکان در چند سال گذشته 70 درصد فضای سبز شهر را با آب غیر شرب آبیاری می‌کند که همین امر نشان از توجه آن به مصارف آب و صرفه‌جویی در بحث استفاده از آب شرب شهری دارد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان افزود: از سوی دیگر قرار شده شهرداری یکی از چاه‌های خود را در اختیار اداره آب و فاضلاب شهرستان قرار دهد که همین امر نیز می‌تواند به تأمین آب شرب شهرستان کمک شایان توجهی کند.

وی اظهار داشت: در سال جاری برای جلوگیری از بحران‌های کم آبی اقدامات خوبی در ارتباط با جداسازی آب فضای سبز از آب شرب، کاهش نوسانات برقی، بازسازی و شیارزنی چاه‌ها با توجه به افت آب‌های زیرزمینی در سطح شهرستان انجام شده است.

اکبری در ادامه سخنانش به اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین آب شرب مردم پرداخت و افزود: یک چاه از سوی شهرداری در اختیار آبفای تویسرکان گذاشته می‌شود که به صورت مقطعی و برای رفع بحران کم‌آبی در اختیار قرار می‌گیرد، یک چاه کشاورزی نیز برای تأمین آب تویسرکان قرار شده اجاره شود و چاه دیگری نیز حفر خواهد شد که احتمالاً سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان بر لزوم استفاده صحیح از آب تأکید کرد و از مردم خواست تا همواره صرفه‌جویی در مصرف آب را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول