اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر کهک عنوان کرد

قطعی 14 ساعته روزانه آب در شهر کهک

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کهک گفت: این شهر در حال حاضر روزانه با 14 ساعت قطعی آب مواجه است.

قطعی 14 ساعته روزانه آب در شهر کهک

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدرضا حاج‌اسماعیلی عصر امروز در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی پیش روی مسکن مهر کهک را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: با وجود اینکه دو سال قبل که آغاز پروژه مسکن مهر کهک بود نرخی را اعلام کردند برای ثبت‌نام، اما اکنون در چند نوبت از مردم پول‌هایی را بالاتر از قیمت قبلی گرفته‌اند.

وی افزود: مردم در ابتدا 7 میلیون تومان به حساب مسکن مهر واریز کردند و قرار بود 25 میلیون تومان نیز تسهیلات بانکی تامین شود که در نهایت قیمت واحدهای مسکن مهر 32 میلیون تومان تمام شود.

عضو شورای اسلامی کهک بیان کرد: اما در طول این دو سال یک‌‌بار 2 میلیون تومان به عنوان افزایش قیمت از مردم خواستند و چندی پیش نیز 3 میلیون تومان دیگر که این امر سر و صدای مردم را درآورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مشکلات آب شهر کهک را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این شهر در حال حاضر روزانه با 14 ساعت قطعی آب مواجه است.

حاج‌اسماعیلی با بیان اینکه مسئولان علت اصلی عدم انتقال آب از کهک را کمبود اعتبارات عنوان می‌کنند یادآور شد: خواهشمندیم اعتباراتی که آب و فاضلاب روستایی نیاز دارد در اختیار آن قرار گیرد تا مردم کهک از بی‌آبی نجات یابند.

وی در ادامه مشکلات محله زینبه کهک را بیان کرد و افزود: از سال 1310 زمین‌های این محله پلاک ثبتی دارد ولی در سال 1341 منطقه کم‌آب شده و دو سال در آن کشت نشد به همین دلیل در سال 42 این زمین‌ها ملی اعلام شد.

عضو شورای اسلامی کهک افزود: مالکان این زمین‌ها را فروخته‌اند و در آن ساخت و ساز شده است و در حال حاضر 150 خانوار در آن ساکن هستند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر می‌خواهند زمین‌ها را متری 100 هزار تومان به قیمت روز به مردم واگذار کنند که مردم از عهده آن برنمی‌آیند اما حاضرند به قیمت منطقه‌ای پول این زمین‌ها را بپردازند.

حسینی بیان کرد: پیگیری‌های زیادی در این زمینه شده و نامه‌های مختلفی به مسئولان ارسال شده است، امیدواریم مشکلاتی که مردم این محله دارند با مساعدت مسئولان برطرف شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول