اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر تبریز:

کیوسک‌داران مطبوعاتی تبریز از افزایش اجاره بها معاف شدند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر تبریز گفت: کیوسک‌دارانی که صرفاً به توزیع مطبوعات و نشریات اقدام می‌کنند، از افزایش اجاره بها معاف هستند.

کیوسک‌داران مطبوعاتی تبریز از افزایش اجاره بها معاف شدند

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز درباره جلسه با کیوسک‌داران مطبوعاتی تبریز اظهار کرد: براساس توافق صورت گرفته بین کیوسک‌داران مطبوعات و سازمان میادین شهرداری تبریز، کیوسک‌دارانی که صرفاً به توزیع نشریات و مطبوعات می‌پردازند، از افزایش اجاره بها معاف شدند.

وی افزود: افزایش اجاره‌‌ بها برای سایر دکه‌داران بر این اساس صورت می‌گیرد که کیوسک‌دارانی که نسبت به فروش و توزیع سایر اقلام غیر از مطبوعات اقدام کنند و این رقم شامل 20 درصد از سایر اقلام باشد، به همان نسبت افزایش اجاره بها صورت می‌گیرد.

دبیری افزود: این تصمیمات طی جلسه‌ای که با حضور کیوسک‌داران مطبوعات تبریز و مسئولان سازمان میادین شهرداری تبریز برگزار شد، اتخاذ شده و طرفین بر این توافقات رضایت دادند.

وی عمده هدف را در این مورد حمایت از اقشار مرتبط با حوزه مطبوعات عنوان کرد و گفت: هرچند تعداد کیوسک‌داران که در تبریز صرفاً مبادرت به توزیع نشریات و روزنامه می‌کنند، کم است، اما فعالیت این گروه نیز قابل تامل و توجه است.

گزارش فارس حاکی است، امروز در پی افزایش اجاره بهای کیوسک‌های مطبوعاتی از سوی شهرداری تبریز، کیوسک‌داران مطبوعاتی از توزیع مطبوعات خودداری کرده و طی نامه‌ای سرگشاده به استاندار آذربایجان‌شرقی نسبت به این اقدام اعتراض کردند.

این افراد به اضافه شدن چند برابری اجاره بهای دکه‌های شهری از طرف سازمان میادین شهرداری تبریز اعتراض داشتند.

به گفته دکه‌داران تبریزی، تمام قرار‌دادهای عقد شده برای اجاره کیوسک‌ها و دکه‌های سطح شهر تبریز یک طرفه بوده و هیچ نسخه‌ای از قرارداد به آن‌ها تحویل داده نشده است.

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول