اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت انجام شد

بهره‌برداری از 11 پروژه عمرانی در نمین

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت 11 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی در شهرستان نمین به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 11 پروژه عمرانی در نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار این شهرستان عصر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های تولیدی، اقتصادی نمین اظهار داشت: یکی از این واحدها مربوط به طرح تولیدی مرغداری گوشتی ایثار نمین است که با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومان اجرایی شده که نیمی از این اعتبارات از محل تسهیلات بانک توسعه تعاون تأمین شده است.

سید تقی دریتیم تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح سرمایه‌گذار قادر است هر 50 روز 20 هزار قطعه جوجه را به مرغ گوشتی تبدیل کرده و روانه بازار مصرف کند.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی زمینه مساعدی برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران فراهم آمده است تا از فرصت پیش آمده در توسعه همه‌جانبه بخش کشاورزی استفاده کنند.

دریتیم در ادامه اضافه کرد: انتظار می‌رود با توسعه مرغداری‌های گوشتی و تخم‌گذار بتوانیم بخشی از مشکلات بازار مرغ را برطرف کنیم.

به گزارش فارس، فرماندار نمین گفت:‌ در این ایام در مجموع 30 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی و اقتصادی با 7 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تلاش فرمانداری برای پیگیری توسعه دانشکده نمین و تبدیل آن به دانشگاه خبر داد و بیان کرد: در ایام هفته دولت یادواره شهدای دولت و همچنین شهدای منطقه نمین در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

همچنین به میمنت هفته دولت چندین واحد مسکن مددجویی در نمین به بهره‌برداری رسید که به صورت نمادین پنج واحد از این تعداد با حضور مسئولان شهرستان نمین به مددجویان و نیازمندان اهدا شد.

در این مراسم رئیس کمیته امداد نمین در سخنانی بیان کرد: مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود که برای احداث آنها بیش از 100 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

پرویز قاسم‌نژاد زیربنای هر یک از این ساختمان‌ها را 60 متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: بالغ بر 44 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و منابع امداد هزینه شده است.

همچنین به میمنت هفته دولت با حضور مسئولان گرمی دو واحد مسکن مددجویی با 48 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

13 واحد مسکونی دیگر نیز با اعتبار 3 میلیارد و 900 میلیون ریال در حال احداث است که از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است که در آینده نزدیک بهره‌برداری از آنها انجام می‌شود.

زیربنای واحدهای مسکونی مددجویی 85 متر مربع است و حدود 4 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

همچنین به میمنت این ایام نصب اینترنت پرسرعت 10 روستا در بیله‌سوار خاتمه یافت که با بهره‌برداری از آن اهالی 480 خانواری چندین روستا از مزایای اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند که برای راه‌اندازی اینترنت پرسرعت بیش از یک میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

در شهرستان کوثر نیز به میمنت این ایام ده‌ها پروژه و طرح عمرانی اقتصادی افتتاح شد.

به گفته فرماندار کوثر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال برای اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است که شامل طرح‌های آبخیزداری، جنگل‌کاری، برق‌رسانی، احداث ساختمان اداری و سامانه پوشش تلفن همراه است.

سعدالله رئیس‌ساداتی گفت: در چند سال اخیر با عنایت دولت خدمتگزار خدمات مطلوبی انجام شده و این روند همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول