اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سقز اعلام کرد

بهره‌برداری از 75 پروژه عمرانی و خدماتی در سقز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز از افزایش تعداد پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: ‌75 پروژه‌ عمرانی و خدماتی در این مدت در سقز به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 75 پروژه عمرانی و خدماتی در سقز

کریم افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: این تعداد پروژه در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار بالغ بر 130 میلیارد ریال در شهرستان سقز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

به گفته فرماندار شهرستان سقز، بهره‌برداری از راه روستایی آسفالته، افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاها و پروژه‌های دیگر اقتصادی برنامه دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت در این شهرستان است.

افشاریان خاطرنشان کرد: اکنون راه‌های آسفالته روستایی در این شهرستان با افزایش 35 درصدی مواجه است و تلاش می‌شود با تخصیص اعتبارات بیشتر، آمار این بخش در شهرستان سقز را افزایش داد.

وی افتتاح پروژه‌های گازرسانی را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان سقز ذکر کرد و گفت: به مناسبت این هفته هشت روستا در بخش مرکزی با صرف بیش از 30 میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

فرماندار شهرستان سقز خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها در مجموع روستاهای گازدار شهرستان سقز به 60 روستا رسید.

وی در ادامه گفت: پس از پیروزی انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز در چند سال اخیر دولت عدالت‌محور برنامه‌ها و طرح‌های زیربنایی فراوانی را در عرصه‌های مختلف در سطح شهرستان انجام داده که امروزه شاهد توسعه همه‌جانبه در اکثر این حوزه‌ها هستیم.

افشاریان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راه خدمتگزاری به مردم تمام توان خود را بکار می‌گیرند و به این امر افتخار می‌کنند.

وی به پیگیری مصوبات، برنامه‎ها، پروژه‎ها و پافشاری بر شعار کلیدی دولت بر خدمت‎رسانی به مردم از سوی مسئولان تاکید کرد و بیان داشت: در طول هشت سال اخیر در کشور کارهای بسیار خوبی انجام گرفته و مردم عزیز از برکات افتتاح پروژه‎ها بهره‎مند شده‎اند.

فرماندار سقز خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است تا یادی از شهیدان رجایی و باهنر کنیم چراکه این دو بزرگوار، الگوی جاویدان مدیریت انقلابی و اسلامی در کشور بودند و در همان مدت کوتاه خدمت خود توانستند شاخصه‎های مدیریتی را برای نظام اسلامی تبیین کنند.

افشاریان یادآور شد: سفرهای استانی دولت‌های نهم و دهم به تأسی از سفرهای استانی ریاست جمهوری مقام معظم رهبری و شهیدان رجایی و باهنر به نقاط محروم است که آشنایی با مشکلات و ایجاد زمینه آنها در این سفرها محقق می‌شود.

وی در پایان گفت: امروز در دورترین روستاهای این شهرستان به همت دولت خدمتگزار و تلاش مسئولان خدوم، خدمات‌رسانی ادامه دارد و همین امر شاخص‌های توسعه در این شهرستان را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول