اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

45 پروژه عمرانی، تولیدی در خلخال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته گرامیداشت دولت 45 پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی در شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

45 پروژه عمرانی، تولیدی در خلخال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال عصر امروز در افتتاح چند پروژه عمرانی در بخش شاهرود خلخال اظهار داشت: این پروژه‌ها در طول هفته و به صورت نمادین فردا با حضور استاندار اردبیل با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

ذبیح‌الله عبداللهی تصریح کرد: در بخش مرکزی و سایر بخش‌ها و مناطق روستاها این طرح‌ها شامل جایگاه سی‌ان‌جی، خانه بهداشت، راه روستایی، اصلاح شبکه‌های فاضلاب، سالن ورزشی لرد، شال و برندق، برق‌رسانی و گازرسانی، مسکن مددجویی و ساختمان اورژانس اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: به میمنت این ایام مدرسه شبانه‌روزی خلخال و کلور و یک واحد آموزشی سه کلاسه در خانقاه سادات این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

عبداللهی از افتتاح مجتمع دین‌دوست، آسفالت چندین راه روستایی، پروژه‌های عمران شهری و همچنین توسعه کمپ‌های گردشگری خبر داد و اضافه کرد: به میمنت این ایام پروژه میدان ورودی خلخال از طرف خوجین و همچنین برق‌رسانی مسکن مهر در شهرک صنعتی خلخال انجام می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز ضرورت رونق گرفتن صنعت گردشگری را یادآور شد و بیان کرد: گردشگری یکی از ظرفیت‌های خوب توسعه و ترقی شهرستان خلخال و بخش‌های کلور و شاهرود است که انتظار می‌رود با معرفی و شناساندن این قابلیت‌ها منطقه در مسیر توسعه واقعی قرار بگیرد.

جلیل جعفری‌بنه خلخال ادامه داد: با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر و توریسم در آینده نه چندان دور شهرستان خلخال و از جمله مناطق زیبای بخش شاهرود به یکی از قطب‌های مهم گردشگری تبدیل می‌شود.

وی به راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی کلور اشاره کرد و گفت: با توجه به درخواست مردم منطقه و علاقه جوانان به ورزش رشته تربیت بدنی از نخستین رشته تحصیلی این دانشگاه محسوب می‌شود.

جعفری‌بنه افزود: ‌ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری در سطح مناطق نمونه گردشگری از جمله امامزاده عبدالله کلور به تقویت صنعت توریسم در این منطقه کمک می‌کند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول