اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول رسیدگی به امور مساجد سیستان‌وبلوچستان:

برای تقویت برنامه‌ها در مساجد برنامه‌ریزی شود

خبرگزاری فارس: مسئول رسیدگی به امور مساجد سیستان‌وبلوچستان گفت: برای تقویت برنامه‌ها و عملکرد مساجد در سیستان‌وبلوچستان باید دقیق و منسجم برنامه‌ریزی شود.

برای تقویت برنامه‌ها در مساجد برنامه‌ریزی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام غلامرضا عباسی در مراسم گرامیداشت سالروز مساجد در مسجد بعث زاهدان، اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های گرامیداشت مساجد تاثیرات بسیار خوبی دارد اما این امر به تنهایی کافی نیست.

وی افزود: اهمیت و جایگاه مساجد به گونه‌ای است که برنامه‌های بهتر و بیشتری را باید در نظر گرفت و در طول سال گردهمایی‌ها و همایش‌های زیادی برگزار کرد.

مسئول رسیدگی به امور مساجد سیستان‌وبلوچستان به را‌ه‌اندازی مرکز رسیدگی به امور مساجد در سیستان‌وبلوچستان اشاره کرد و گفت: این مرکز به منظور انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسب برای بهتر عمل کردن مساجد با همکاری تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سپاه پاسداران و ... تشکیل شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: این مرکز در راستای بهتر استفاده کردن از مساجد و همچنین حل و فصل مسائل و مشکلات مساجد راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی این مرکز و ایجاد همدلی و همفکری بیشتر بین مساجد انتظارات مقام معظم رهبری از مساجد را تأمین کنیم.

*فعالیت بیش از 550 کانون فرهنگی در سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان نیز در این جلسه گفت: 550 کانون فرهنگی در سیستان‌وبلوچستان فعال است که تاکنون با حمایت دولت 350 میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.

حجت‌الاسلام منصور هاشمی اظهار داشت: اگر حمایت دولت از اوقاف نبود اوقاف در سیستان‌وبلوچستان پرونده‌ای نداشت و حمایت دولت بود که امروز اوقاف در سیستان‌وبلوچستان فعالیت خوبی دارد.

وی افزود: اوقاف امینی صادق برای موقوفات است و امیدواریم با استمرار این گونه برنامه‌ها بتوانیم عملکرد بهتری در زمینه وقف در سیستان‌وبلوچستان داشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول