اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان مرکزی معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی حسن محمدیان رئیس بیمه دانا به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان مرکزی انتخاب شد.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان مرکزی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی ظهر امروز در مراسم معارفه حسن محمدیان به عنوان رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان مرکزی گفت: اگر ما به همه ابعاد مثبت بیمه در جامعه توجه کنیم می‌بینیم که بعد امنیتی آن در جامعه بسیار اولویت دارد.

ابوالقاسم نصراللهی افزود: از زمانی که بشر پا به عرصه وجود گذاشت در خصوص امنیت دل نگرانی‌هایی را داشت و با توسعه شهرنشینی و صنعتی شدن شهرها این چالش افزایش یافت، ولی امروز بیمه به عنوان یکی از نهادهای مهم مالی و اقتصادی علاوه بر تقویت بنیه اقتصادی کشور توانسته است در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه نقش‌آفرین باشد.

وی اظهار داشت: کسانی که آینده‌نگر هستند و به آینده توجه می‌کنند بیمه در فکر آن‌ها تجلی دارد، ولی کسانی که فقط امروز را می‌بینند با کلمه و واژه بیمه بیگانه هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به رشد و پیشرفت کشور ایران در همه زمینه‌ها تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران اکنون در تمامی زمینه‌ها به رشد چشمگیری دست پیدا کرده است از جمله می‌توان به رشد علمی ایران که بسیار درخشان بوده و تمام دنیا هم به آن اعتراف دارد اشاره کرد و این هم به دست نمی‌آید مگر با همت و تلاش تمامی زحمتکشان عرصه‌های مختلف اجرایی کشور.

در ادامه حسن میرزاخانی رئیس سازمان اقتصاد و امور دارایی استان مرکزی گفت: با اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی خصوصی‌سازی بیمه‌ها در کشور رونق گرفت و در حال حاضر این خصوصی‌سازی باعث توسعه‌یافتگی این بخش در کشور شده است.

وی یکی از نگرانی‌های اصلی استان را در بحث بیمه جذب صنایع استان توسط شعب بیمه‌ای سایر استان‌ها خواند و اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد این شورا نظم‌دهی و یکپارچگی بیشتری بین نمایندگان هر بیمه در استان باشد تا آن‌ها بتوانند با دقت نظر بیشتری برای جذب صنایع زیادی که در استان مرکزی وجود دارد در بحث بیمه پیش‌قدم شوند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول