اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان کرمان:

ارزش کار پزشکان با کار در بهزیستی مضاعف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: حرفه پزشکی سخت‌ و طاقت‌فرساست و هنگامی که این فعالیت با کار در بهزیستی و سختی‌های خاص آن آمیخته شود، ارزش و پاداش دنیوی و اخروی آن مضاعف‌ می‌شود.

ارزش کار پزشکان با کار در بهزیستی مضاعف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در آیینی با گرامیداشت یکم شهریور ماه سالروز تولد ابوعلی سینا دانشمند و پزشک حاذق ایرانی و روز پزشک‌، ‌پزشکی را حرفه‌ای مقدس عنوان کرد.

عباسی خاطر نشان کرد: علم پزشکی برای تسکین آلام روحی و جسمی بیماران دردمند و چه بسا اطرافیان بیماران که خواسته یا نا‌خواسته درگیر شده‌اند، تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: احیا کردن جسم و روح انسان‌های نیازمند، در‌یافت خدمات درمانی و پزشکی توسط پزشکان‌ تلاش مقدس و مقبولی است که هرگز در پیشگاه با‌عظمت خداوند رحمان و رحیم فراموش نمی‌شود.

عباسی حرفه پزشکی را سخت‌ و طاقت‌فرسا عنوان کرد و گفت‌: هنگامی که این فعالیت با کار در بهزیستی و سختی‌های خاص آن آمیخته شود، ارزش و پاداش دنیوی و اخروی آن مضاعف‌ می‌شود.

وی تلاش شبانه‌روزی پزشکان شاغل در بهزیستی را در راستای کاهش آلام روحی و جسمی جامعه هدف بهزیستی اعم از نوزادان‌، فرزندان مقیم مراکز‌، معلولان‌، زنان بی‌سرپرست، سالمندان‌ و حضور در تیم‌های سیار خدمات‌رسانی پزشکی‌، انجام کمیسیون‌های پزشکی و ... را قابل تقدیر دانست.

به گزارش فارس در این ‌آیین با اهدای لوح تقدیر و هدیه از پزشکان شاغل در بهزیستی کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول