اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک هفته

مشاوران و مددکاران بهزیستی گیلان عازم اهر شدند

خبرگزاری فارس: سه گروه مشاوران، مددکاران و روان‌شناسان بهزیستی گیلان به مدت یک هفته عازم مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی شدند.

مشاوران و مددکاران بهزیستی گیلان عازم اهر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیر کل بهزیستی گیلان ظهر امروز در مراسم اعزام گروه‌های مذکور به آذربایجان شرقی اظهار کرد: این سه گروه به همراه وسایل نقلیه مربوطه به مدت یک هفته عازم مناطق زلزله زده شدند که در ادامه برنامه ماموریت آنها تمدید می‌شود.

کیانوش کوچکی‌نژاد هدف این گروه‌ها را استقرار در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی دانست و گفت: این گروه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی حاصل از بلایای طبیعی اقدام می‌کنند.

 وی با اشاره به ماموریت گروه‌های بهزیستی استان در آذربایجان شرقی تصریح کرد: این گروه‌ها در ماموریت خود با هماهنگی بهزیستی استان آذربایجان شرقی نسبت به معلول‌یابی ناشی از زلزله، کودکان بی‌سرپرست و یا سرپرست از دست داده کارهای مشاوره‌ای و مددکاری و روان‌شناسی را انجام می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به تمهیدات بهزیستی استان برای دریافت زکات فطره خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 600 پایگاه ثابت و سیار بهزیستی گیلان با حدود دو هزار و 200 نفر نیروی این سازمان و افراد داوطلب آمادگی دریافت وجوهات فطره مردم خداجوی گیلان در روز عید سعید فطر را دارند.

مدیرکل بهزیستی گیلان از مردم مومن و خداجوی گیلان خواست برای اهدای زکات فطره خود به بهزیستی مراجعه کنند.

وی با تصریح بر اینکه تمام مراکزی که مجاز به جمع‌آوری وجوهات فطره هستند برگه معرفی‌نامه دارند، متذکر شد: روی صندوق‌های جمع‌آوری آرم بهزیستی، نام موسسه و  امضای رئیس اداره شهرستان است و مردم با افراد سودجویی که بدون معرفی‌نامه و کارت شناسایی معتبر به درب منازل مراجعه می‌کنند همکاری نکنند و در صورت مشاهده چنین افرادی، موضوع را به اداره بهزیستی شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول