اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تأمین هر چه بیشتر امنیت محقق شد

نقش بی‌بدیل نیروی انتظامی در کاهش نزاع‌های دسته‌جمعی چرام

خبرگزاری فارس: بخشدار چرام گفت: نیروی انتظامی نقش بی‌بدیل در کاهش نزاع‌های دسته‌جمعی چرام داشته است.

نقش بی‌بدیل نیروی انتظامی در کاهش نزاع‌های دسته‌جمعی چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید احمد مرتضوی صبح امروز در نشستی با کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر ضایعه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی ایران بود که جاودانگی نظام و عزت و سربلندی را برای دولتمردان رقم زد.

وی با بیان اینکه دشمنان کوردل نظام اسلامی با خیالات واهی تصور می‌کردند با ترور شخصیت‌های برجسته نظام می‌توانند به خواسته‌های شوم خود دست یابند، عنوان کرد: این دشمنان غافل از آن بودند که این امر سبب رویش شخصیت‌های برجسته دیگری می‌شود که همچون خاری در چشمانشان خواهد بود.

مرتضوی یکی از دستاوردهای بزرگ این نظام را امنیت عمومی حاکم در جامعه دانست و ابراز داشت: احساس امنیت در جامعه یکی از مهم‌ترین نشانه‌های جامعه پایدار است.

این مسئول با اشاره به وظیفه مهم نیروی انتظامی گفت: کارکنان نیروی انتظامی به عنوان تأمین‌کننده امنیت در جامعه از اقشار سخت‌کوش و ساعی بوده که این حضور پررنگ در جامعه احساس آرامش همراه با عزت و افتخار را نصیب مردم می‌کند.

بخشدار مرکزی چرام تصریح کرد: جامعه آباد بدون امنیت اجتماعی یا پایین بودن امنیت مانند خانه‌ای است که همه چیز دارد ولی درب ندارد و در چنین خانه‌ای آسایشی نخواهد بود.

مرتضوی با قدردانی از نقش نیروی انتظامی در کاهش میزان نزاع دسته‌جمعی در این شهرستان و با بیان اینکه باید زمینه امنیت پایدار در شهرستان چرام فراهم و همواره از نزاع دسته‌جمعی جلوگیری شود، تأکید کرد: مقوله امنیت ضامن بقا، پایداری و سلامت هر جامعه‌ای است و بدون امنیت، بالا بودن شاخص‌های اقتصادی هیچ ارزشی ندارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول