اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌‌شرقی تاکید کرد

هدف‌گذاری مسکن مستحکم برای زلزله‌زدگان از عید فطر تا عید قربان

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه اسکان دائم زلزله‌زدگان اخیر ارسباران و روستاهای اطراف تبریز از عید فطر تا عید قربان هدف‌گذاری شده است.

هدف‌گذاری مسکن مستحکم برای زلزله‌زدگان از عید فطر تا عید قربان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در مراسم کلنگ‌زنی واحدهای مسکونی تخریب شده روستای "کمانچه علیای" تبریز در زلزله اخیر اظهار کرد: امیدواریم با تحقق این امر فرمایش رهبر انقلاب نیز که سکوی جهش شدن این حادثه برای امت اسلامی است، عملی شود.

وی افزود: برای تحقق این امر تعدادی از استان‌های معین از جمله آذربایجان‌غربی، زنجان و اردبیل بخشی از عملیات آواربرداری را برعهده گرفته‌اند.

بیگی با اشاره به عملیاتی شدن امر ساخت و ساز در روستای "کمانچه‌علیای" تبریز زودتر از موعد مقرر گفت: باید این موضوع برای ساخت و ساز روستاها و مکان‌های حادثه‌دیده به عنوان نمونه تسری یابد.

وی حضور تمام مسئولان کشوری در مناطق زلزله‌زده را دست مایه تصویب مصوبات دیروز هیئت دولت دانست و گفت: دولت مبنای فعالیت خود را رفع تنگناها، نواقص و محرومیت پایگاه و توده اصلی خود یعنی مردم قرار داده است.

وی ابراز امیدواری کرد تعریف بودجه‌های لازم از سوی دولت با خیر و برکت خداوند همراه باشد تا هرچه سریع‌تر شاهد خانه‌ای امن و مستحکم برای خانواده‌های حادثه‌دیده از زلزله در آذربایجان‌شرقی باشیم.

بیگی نیز عمده شرط تحقق این مهم را حضور خود مردم در پای کار عنوان کرد و گفت: تا زمانی که همت مردم نباشد هیچ ساز و کار و بودجه‌ای جوابگو نخواهد بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در جمع زلزله‌زدگان، گفت: مقام معظم رهبری با حضور در این مناطق و بررسی مشکلات و نحوه امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس ثابت کردند که ایران یکپارچه است.

علیرضا‌بیگی افزود:‌ این حضور نشان داد که آسیب‌دیدگان زلزله‌زده ارسباران تنها نیستند و جهان اسلام یکپارچه است و ظالمین را با اتحاد و همدلی از تخت به زیر خواهد کشید.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول