اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد

کمک 667 میلیون ریالی همدان به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: مردم نوع‌دوست استان همدان 667 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اهدا کردند.

کمک 667 میلیون ریالی همدان به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

سیلوانا صلح‌میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هموطنان نوع‌دوست استان همدان طی روزهای 27 تا 31 مرداد ماه مبلغ 667 میلیون و 763 هزار ریال به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به وقوع زلزله و وسعت آن در شهرستان‌های آذربایجان شرقی افزود: با وقوع این زلزله و ایجاد تلفات جانی و مالی در مناطق مذکور، مردم نوع‌دوست استان نیز پا به پای دیگر استان‌ها با بسیج امکانات به یاری هموطنان مصیبت‌دیده شتافتند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان بیان داشت: بر اساس تماس‌های متعدد هم‌استانی‌های عزیز از نخستین لحظات وقوع زلزله کمک‌های نقدی توسط جمعیت هلال احمر استان جمع‌آوری و به حساب 99999 بانک ملت جمعیت مرکز واریز شد و با دستور رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کمک‌های غیر نقدی و مواد غذایی فاسد نشدنی نیز در مرحله بعد جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: از مجموع 667 میلیون و 736 هزار ریال کمک‌های جمع‌آوری شده مبلغ 267 میلیون و 300 هزار ریال از شهر همدان، 84 میلیون ریال کبودرآهنگ، 79 میلیون و 630 هزار ریال نهاوند، 75 میلیون و 175 هزار ریال تویسرکان، 74 میلیون 500 هزار ریال ملایر و 49 میلیون و 425 هزار ریال نیز از شهرستان اسدآباد جمع‌آوری شده است.

صلح‌میرزایی اضافه کرد: شهرستان‌های فامنین و بهار به ترتیب با 28 میلیون و 906 هزار ریال، 18 میلیون و 232 هزار ریال و شهرستان رزن با 8 میلیون و 40 هزار ریال از 66 پایگاه این جمعیت در سطح استان جمع‌آوری شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: حساب 99999 بانک ملت و شعب جمعیت همچنان پذیرای کمک‌های مردم استان است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول