اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر خبر داد

کمک 100 میلیون ریالی مردم نوشهر برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر از جمع‌آوری 100 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی نوشهر برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در نوشهر خبر داد.

کمک 100 میلیون ریالی مردم نوشهر برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

احمد قزوینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: از نخستین ساعت اعلام جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط هلال احمر کشور، جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر نیز کار خود را در این رابطه آغاز کرد.

وی گفت: این جمعیت با برپایی سه چادر جمع‌آوری کمک و صندوق‌های دریافت وجه نقد در سه نقطه حساس شهر از جمله میدان آزادی، میدان همافران و مصلی نماز جمعه در روزهای قدس، عید فطر و نماز جمعه و همچنین پایگاه‌های اداری به دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نوشهری‌ها اقدام کرد.

قزوینی ادامه داد: کمک‌های غیرنقدی از جمله پتو، لباس، آب معدنی، مواد غذایی فاسدنشدنی، عروسک و اسباب بازی و وجوه نقدی از جمله کمک نوشهری‌ها به این پایگاه‌ها بوده است.

این مسئول  تصریح کرد: برآورد مالی کمک‌های جمع‌آوری شده بیش از 100 میلیون ریال است.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر خاطرنشان کرد: این کمک‌ها توسط دو دستگاه نیسان به جمعیت هلال احمر استان تحویل شد تا با توجه به نیازسنجی به عمل آمده به آذربایجان ارسال شود.

وی متذکر شد: شماره حساب 99999 بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر برای واریز وجوه نقدی هموطنان معرفی می‌شود و همچنین محل دریافت کمک‌های غیرنقدی در جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول