اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

افراد با اقدامات خود در برابر تاریخ پاسخگو هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: افراد در برابر اقداماتی که انجام می‌دهند، باید در برابر تاریخ پاسخگو باشند.

افراد با اقدامات خود در برابر تاریخ پاسخگو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود.

وی با مثبت ارزیابی‌کردن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در استان افزود: یکی از نتایج این نمایشگاه آشنایی عموم مردم با اقداماتی است که دولت در هفت سال گذشته انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه افراد در برابر اقداماتی که در برهه‌های مختلف زمانی انجام می‌دهند، مسئولیت دارند، اضافه کرد: هر شخصی نسبت به کاری که انجام می‌دهد باید آگاه باشد و پاسخگوی این عمل خود در چندین بخش باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در وهله نخست در برابر مردم و پیشگاه مردم مسئول هستند، اضافه کرد: قضاوت تاریخ نیز از دیگر مواردی است که در نتیجه عمل اشخاص حاصل می‌شود و عمل افراد چه خوب و چه بد در تاریخ ثبت می‌شود.

خاتمی در ادامه با اشاره به تقسیم ایران در زمان متفقین افزود: در این برهه زمانی شاه وقت به جای جلوگیری از این عمل پا به فرار گذاشت که این موضوع نشان از بی‌لیاقتی شاه وقت بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی‌کردن سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها اضافه کرد: سفر ریاست جمهوری به استان زنجان نیز ثمرات مثبتی را در سه دوره گذشته داشته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول