اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل خبر داد

کمک 700 میلیون ریالی آملی‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اعلام کمک 700 میلیون ریالی آملی‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجان از جمع‌آوری 120 میلیون ریال زکات فطره در روز عید فطر در این شهرستان خبر داد.

کمک 700 میلیون ریالی آملی‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رمضان علیپور پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان این اداره اظهار داشت: در روز عید فطر در این شهرستان120 میلیون ریال زکات فطره جمع‌آوری شد.

وی افزود: این زکات فطره با استقرار 10 پایگاه مستقر در این شهرستان جمع‌آوری شده و مردم فطریه خود را به نیازمندان و مستمندان مددجوی این نهاد اختصاص دادند.

علیپور با اعلام اینکه جمع‌آوری و شمارش زکات فطره در این شهرستان همچنان ادامه دارد، گفت: در تمامی مساجد این شهرستان نیز از سوی روحانیون پرداخت زکات فطره به نیازمندان و مستمندان تبلیغ شده و مردم نیز زکات خود را در اختیار مسئولان مساجد قرار دادند.

وی با اعلام اینکه پس از زلزله شمال غرب کشور در استان آذربایجان شرقی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی امداد در این شهرستان برپا شد، تصریح کرد: مردم نوع‌دوست آمل همانند دیگر مردم کشور پس از باخبر شدن از زلزله در استان آذربایجان شرقی کمک‌های خود را برای افراد بی‌سرپناه و داغدار این مناطق به پایگاه‌های کمیته امداد سپردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل ادامه داد: این پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان مستقر بودند که در مجموع 700 میلیون ریال به مردم زلزله‌زده کشورمان یاری‌رسانی شد.

علیپور با اعلام اینکه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام امت به روز قدس نامگذاری شده نیز مردم در کمک به مردم آواره فلسطین از یکدیگر پیشی گرفتند، گفت: در این شهرستان برای کمک به مردم فلسطین در روز قدس 30 میلیون ریال جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول