اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع رودهن خواستار شد

ساختمان نیمه‏تمام دانشگاه عملی کاربردی رودهن تکمیل شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی رودهن، تکمیل ساختمان نیمه‏تمام این مرکز دانشگاهی را برای تامین رفاه حال دانشجویان خواستار شد.

ساختمان نیمه‏تمام دانشگاه عملی کاربردی رودهن تکمیل شود

علی‏رضا توسلی در حاشیه نخستین نشست کمیته برنامه‏ریزی رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای رودهن، پردیس، بومهن و آبعلی، معاون برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و سایر مسئولان رودهن برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر رودهن چندی پیش احداث ساختمانی را برای دانشگاه عملی کاربردی این شهر آغاز کردند.

وی ادامه داد: تکمیل این ساختمان می‏تواند رفاه حال دانشجویان این دانشگاه را فراهم سازد و امیدواریم مسئولان در این زمینه یاری‏گر مدیریت شهری رودهن باشند.

توسلی اضافه کرد: ساختمان جدید از امکانات خوبی برخوردار است و کاستی‏های ساختمان کنونی را ندارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی رودهن افزود: همچنین سالن بادی جنب اداره ورزش و جوانان رودهن می‏تواند کاربری‏های بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این مهم، مجموعه مدیریتی دانشگاه علمی کاربردی رودهن تقاضای استفاده از این سالن را برای دانشجویان خود مطرح کرده است.

توسلی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات بسیار خوب علمی، فرهنگی و ورزشی در دانشگاه علمی کاربردی رودهن انجام می‏گیرد که علاقه‏مندان می‏توانند برای مشاهده اخبار و تصاویر این فعالیت‏ها به سایت دانشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول