اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران:

66 میلیارد تومان به آموزش و پرورش مازندران پرداخت کردیم

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران از پرداخت 66 میلیارد تومان اعتبار طی برنامه پنجم به آموزش و پرورش استان مازندران خبر داد.

66 میلیارد تومان به آموزش و پرورش مازندران پرداخت کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ولی‌الله فرزانه بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان نور بیان داشت: سالانه در سطح استان 12 تا 15 میلیارد تومان برای آموزش و پرورش اعتبار گذاشته می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران اظهار داشت: در برنامه پنجم فقط از محل اعتبارات استانی 66 میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان اختصاص داده شد و این مبلغ منهای اعتبارات نوسازی و بازسازی است و اعتباراتی که شخص مدیرکل نوسازی از منابع دیگر برای تخریب و بازسازی تامین کردند.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات اعتباری و اقتصادی، تامین و پرداخت این رقم قطعا رقم بسیار خوبی است که به آموزش و پرورش استان اختصاص داده شد.

فرزانه ادامه داد: براساس سرشماری سال گذشته، 16.6 درصد جمعیت شهرستان نور دانش‌آموز هستند و بیش از 12 هزار دانشجو در این شهرستان مشغول تحصیل هستند که این ظرفیت بالای شهرستان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به حضور برخی از مدیران اجرایی در مجلس نهم اظهار داشت: قانون‌گذاری که محدودیت‌های اجرا را بداند و قانون وضع کند، قطعا قابل اجرا خواهد بود و با مانع مواجه نمی‌شود.

فرزانه یکی از کارهای خوب این دولت را برنامه‌ریزی از پایین به بالا ذکر کرد و افزود: این امر برای تسهیل خدمت به مردم است و اجازه می‌دهد نیازمندی‌ها و گلایه‌های مردم به بالا انعکاس داده شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران به مشکلات فراروی استان هم اشاره کرد و گفت: گاهی در استان برای اینکه آجری را روی آجر بگذارید با هزار مشکل مواجه می‌شوی، از طرفی منابع طبیعی، از طرفی محیط زیست و از طرف دیگر هم دستگاه نظارتی سربلند می‌کند، حال تلاش مسئولان برای رفاه مردم ستودنی است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول