اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‎برداری از 120 پروژه در گرگان

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان از افتتاح و بهره‎برداری 120 پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در گرگان خبر داد.

بهره‎برداری از 120 پروژه در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح پروژه‎های هفته دولت که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: در هفته دولت آغاز عملیات اجرایی 14 پروژه با اعتبار 5 میلیارد تومان و تعداد 87 پروژه قابل افتتاح با اعتبار 29 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: 16 پروژه در بخش تولید و اقتصاد با اعتبار 19 میلیارد تومان و اشتغالزایی 195 نفر در حوزه شهرستان گرگان صورت گرفته است.

 

 

مراسم متمرکز افتتاح پروژه‎های هفته دولت گرگان

فرماندار گرگان گازرسانی به روستای زیارت را از مهم‌ترین پروژه‎های هفته دولت در حوزه شهرستانی عنوان کرد و یادآور شد: همچنین آغاز و بهره‎برداری از هنرستان فنی و حرفه‎ای شهرستان گرگان، بهره‎برداری از فاز نخست هتل شهاب، فاز دوم مرغداری مرغ گوشتی 30 هزار قطعه‎ای را در هفته دولت شاهد خواهیم بود.

گرزین خاطر نشان کرد: به لطف الهی در استان گلستان 749 طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی با اعتبار 2 هزار و 658 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی 80 طرح با اعتبار 453 میلیارد ریال در هفته دولت انجام می‎شود.

وی با بیان اینکه هفته دولت فقط شامل دستگاه‎های اجرایی نیست متذکر شد: شکوفایی پروژه‎ها و کار و تلاش به کلیت نظام برمی‎گردد.

فرماندار گرگان به وضعیت تحریم‎ها و تهدیدات داخل کشور اشاره کرد و یادآور شد: کشوری که در گذشته به عنوان وابسته‎ترین نظام و تحت‎الحمایه قدرت‎های بزرگ بود به شکرانه الهی امروز به عنوان مستقل‎ترین، مقاوم‎ترین و باصلابت‎ترین کشوری است که در برابر تمام قدرت‎های استکباری ایستادگی و مقاومت کرده است.

گرزین اضافه کرد: اکنون می‎بینیم که در شرایط تحریم اعلام می‎شود که 8 میلیون لیتر بنزین در ایران تولید می‎شود.

وی بیان داشت: در صنایع دفاعی نیز علاوه بر اینکه به مرحله خودکفایی رسیده‎ایم بلکه می‎توان گفت ایران در این زمینه به عنوان یک کشور مرجع است.

فرماندار گرگان اظهار داشت: در بین مسئولان نظام وحدت، همراهی، همدلی و در بین مردم بصیرت، آگاهی، حضور در صحنه و گوش به فرمان ولایت در اوج صمیمیت و اخوت به چشم می‎خورد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول