اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

مدرسه راهنمایی میعاد منظریه شهرکرد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدرسه راهنمایی میعاد شهرک منظریه شهرکرد در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

مدرسه راهنمایی میعاد منظریه شهرکرد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه آموزشی در شهرک منظریه شهرکرد، اظهار داشت: در روند ساخت و ساز این فضای آموزشی چه به لحاظ فنی و هزینه‌ای بسیار موفق عمل شده است، بطوریکه مسئولان ذی‌ربط توانسته‌اند با تمام توان خود این پروژه آموزشی را در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری برسانند.

علی‌اصغر عنابستانی با اشاره به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر منظریه، گفت: امید می‎رود با تلاش‌های انجام گرفته بخش قابل توجهی از پروژه‌های مسکن مهر منظریه تا پایان شهریورماه امسال به متقاضیان ارائه شود.

وی تصریح کرد: البته در این میان ضعف‌ها و اشکالاتی نیز وجود دارد که سعی خواهد شد تا این ایرادات به سرعت رفع و شرایط برای سکونت مردم بیش از پیش فراهم شود.

عنابستانی با اشاره به افتتاح مدارس شهرک منظریه شهرکرد، خاطرنشان کرد: افتتاح این مدارس گام مهمی در راستای سکونت مردم در این منطقه است، که برهمین اساس تلاش می‏شود تا هرچه سریع‌تر مردم در شهرک منظریه شهرکرد ساکن شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تا سکونت مردم در این شهرک محقق نشود مشکلات و موانعی که در این رابطه وجود دارد قابل برطرف شدن نیست.

وی در ادامه از افتتاح 220 طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و کشاورزی در طول هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد پروژه افزون بر 650 میلیارد ریال اعتبار در این استان هزینه شده است.

عنابستانی توسعه زیرساخت‌های استان را از مهم‌ترین خدمات دولت نهم و دهم برشمرد و گفت: توسعه راه‌ها، ایجاد زیرساخت‌هایی چون برق، آب و گاز از مهم‌ترین خدماتی است که مردم استان در دوران دولت نهم و دهم از آن بهره‌مند شدند.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر این استان، گفت: تاکنون افزون بر 6 هزار واحد مسکن مهر در این استان آماده سازی شده است که تا پایان شهریورماه جاری تعداد بسیاری از این پروژه‌ها در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.

در نخستین روز از هفته دولت مدرسه راهنمایی میعاد منظریه شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در شهرک منظریه شهرکرد، سایت اجرای طرح مسکن مهر در این شهر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول