اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول هفته دولت

19 پروژه آموزشی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در طول هفته دولت افزون بر 19 پروژه آموزشی در سطح این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

19 پروژه آموزشی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم علیاری صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از مدرسه راهنمایی میعاد منظریه شهرکرد، اظهار داشت: این فضای آموزشی با زیربنایی به مساحت یک هزار و 550 متر با صرف 600 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به امکانات این فضای آموزشی، گفت: احداث یک هزار و 250 متر ساختمان، 250 متر سالن چند منظوره، 75 متر سرایداری، 220 متر حصار، 260 متر محوطه از جمله فضاهای احداث شده در این مدرسه است.

علیاری ادامه داد: احداث این فضای آموزشی از سال 90 در دستور کار قرار گرفت و تا پایان اردیبهشت ماه امسال نیز آماده بهره‌برداری شد که امروز شاهد به بهره‌برداری رسیدن این پروژه آموزشی هستیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سعی شده است تا در ساخت و ساز فضاهای آموزشی از بهترین مصالح و آخرین تجهیزات روز استفاده شود تا ایمنی واحدهای احداث شده تضمین شود.

وی با اشاره به همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی در تأمین بودجه احداث این فضای آموزشی، گفت: باید شرایطی فراهم شود تا با بهره‌برداری از فضاهای آموزشی زمینه لازم برای سکونت مردم در شهرک منظریه شهرکرد فراهم شود، چراکه ساخت و بهره‌برداری از فضاهای آموزشی نقش مهمی در استقرار مردم در شهرک منظریه شهرکرد دارد.

علیاری در ادامه از افتتاح 19 پروژه آموزشی در طول هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: در طول هفته دولت 19 پروژه عمرانی با زیربنایی به مساحت 19 هزار مترمربع در قالب 13 پروژه آموزشی، دو پروژه ورزشی، دو پروژه فرهنگی شامل یک باب سالن چند منظوره و یک باب نمازخانه و دو باب سالن اداری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده در راستای بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی، گفت: این تعداد پروژه عمرانی با صرف اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

در نخستین روز از هفته دولت مدرسه راهنمایی میعاد منظریه شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در شهرک منظریه شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول