اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت یکی از منابع مهم کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: یکی از منابع مهم کشوری اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت است که باید با دید مثبت به آن بنگریم.

اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت یکی از منابع مهم کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نصرالله پژمان‌فر عصر امروز در جلسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی در دیوان محاسبات خراسان رضوی اظهار کرد: دیوان محاسبات در همه زمان‌ها با مجلس شورای اسلامی ارتباط مستقیمی داشته است و با همکاری‌های جدی خود در زمینه‌ اهداف نظام اسلامی نقش بسزایی ایفا کرده است.

وی در ادامه گفت: باید با تلاش روزافزون و با جدیت در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تلاش کنیم و همه قوا با وحدت و پیگیری‌های لازم مسائل مربوط به حوزه خود را دنبال کنند تا به نتیجه مطلوبی برسیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: مجمع نمایندگان باید با جدیت در راستای پیگیری مطالبات خود تلاش کند و نسبت به وظیفه خود که قانون‌گذار برای نمایندگان پیش‌بینی کرده است نظارت ویژه‌ای داشته باشد.

پژمان‌فر ادامه داد: برخی بخش‌ها به عنوان اولویت در جلسه هیئت رئیسه قرار گرفته‌اند که باید توجه بیشتری به آنها شود که یکی از آنها اداره‌کل صنعت معدن و تجارت است که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی بیان کرد: اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت باید رقابت کند و ظرفیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف بالا ببرد و با نظام کاری خاص و آراسته در راستای رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز 20ساله حرکت پویایی را داشته باشد.

نماینده مردم مشهد در ادامه اذعان داشت: باید با ورود کالاهای خارجی مقابله کنیم و از وارد شدن آن به بازار ایرانی جلوگیری کنیم که تازه‌ واردها بتوانند با فعالیت در زمینه‌های صنعتی و تجاری کالای خود را به فروش برسانند و در رقابت سالم با کالاهای ایرانی درآیند.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با توسعه در وضعیت اقتصادی با افکار دشمن مقابله کنیم و جلوی ورود افکار منفی و تزریق آن به مردم را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه باید کمیسیونی برای حل مشکلات در خراسان رضوی تشکیل دهیم، افزود: توجه به وضعیت بحرانی و رقابتی شدید که در اقتصاد ایران به وجود آمده یکی از مسائل مهمی است که می‌توانیم با کمی تدبیر و برنامه ریزی با آن مبارزه کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید برای وضعیت اشتغال جوانان اندیشه‌ای شود، بیان کرد: باید واقعیت‌ها را در ارتباط با مسائل ببینیم و در راستای رفع آن قدم برداریم.

پژمان‌فر ادامه داد: باید از جوانانی که وارد عرصه‌های صنعت و تجارت می‌شوند حمایت و پشتیبانی شود و با ورود کالاهای چینی به شدت مقابله کنیم.

انتهای پیام/ی20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول